جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

لیفت صورت

لیفت صورت

لیفت صورت چیست ؟

با افزایش سن فرد دچار تغییراتی بخصوص در ظاهر می شود . از جمله این تغییرات پیر شدن پوست در اثر فرسودگی بافت ها در صورت و دیگر اعضای بدن می باشد . این بافت ها نقش سفت نگه داشتن پوست را داند که باعث جوانی و شادابی آن می شوند . با گذشت زمان این بافت ها قدرت خود را از دست داده و ضعیف می شوند . به همین جهت پوست دچار شلی ، افتادگی و چروک می شود. این موضوع برای خانم ها از اهمیت بیشری برخوردار می باشد . امروزه روش های متنوعی برای جوانسازی پوست صورت وجود دارد . از جمله لیفت صورت می باشد که به روش های جراحی و بدون جراحی انجام می شود .

در این مقاله لیفت صورت را توضیح خواهیم داد . پوست صورت با توجه به عوامل بسیاری دچار تغییر و افتادگی می شود که شایع ترین آن ها شامل موارد زیر خواهد بود :
•    افزایش سن
•    کاهش وزن
•    استرس
•    وراثت
•    استفاده از سیگار
•    استفاده از الکل
•    استعداد
•    بیش از حد در معرض آفتاب بودن

چین و چروک های ناحیه چشم و چانه می تواند مشکلات ظاهری بسیاری را برای فرد ایجاد نماید . یکی از بهترین و موثر ترین روش ها برای از بین بردن چین و چروک و افتادگی پوست صورت ، لیفت صورت می باشد که قوی ترین و موثرترین روش برای از بین بردن پیری پوست و جوانسازی مجدد است .
لیفت صورت
پوست هر فرد در کودکی قابلیت ارتجاعی بیشتری دارد زیرا در کودکی در زیر پوست چربی زیادی وجود دارد.زمانی که سن به مرور زمان افزایش می یابد بی شک از چربی های پوست کاسته می شود و قابلیت ارتجاعی پوست نیز کاهش می یابد.همین امر باعث می شود که پوست حالت جمع شدگی به خود بگیرد و چین و چروک هایی در پوست ایجاد شود.این تغییر شکل در کل بدن تاثیر دارد اما در صورت بیشتر بروز خواهد کرد.

جوانسازی پوست با لیفت صورت

این چروک ها بیشتر در نواحی چشم و چانه رخ خواهد داد. با بروز این چین و چروک ها بر روی صورت چهره ی فرد اخمو به نظر می آید و پوست افتاده می شود.بسیاری از افراد برای از بین بردن این چین و چروک ها به پزشک مراجعه میکنند و با انجام عمل لیفت صورت اقدام به جوانسازی پوست با لیفتینگ می کنند.با انجام این عمل فرد حدودا 10 سال جوانتر خواهد شد.

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یکی از روش های نوین و موثر برای زیبایی و جوانسازی می باشد،جوانسازی با استفاده از نخ های  اروپایی و آمریکایی که به  نخ های PDO معروف می باشند، انقلابی نوین در زمینه جراحی های زیبایی ایجاد نموده است .
بد نیست بدانید که استفاده از نخ های قابل جذب PDO  در کمترین زمان ممکن لیفت و جوانسازی را به همراه خواهد داشت و تغییرات ایجاد شده در چهره به خوبی و با ماندگاری بالا همراه خواهند بود ، استفاده از نخ های زیبایی آخرین و بهترین روش مطرح شده برای لیفت صورت و بدن می باشد .
دوره نقاهت بعد از جراحی بسیار کوتاه است و البته بیمار در مدت بسیار کوتاهی شاهد تغییرات زیادی خواهد بود .

لیفت صورت با نخ های قابل جذب

لیفت صورت با این روش بسیار سریع اتفاق می افتد و این نخ ها قابل جذب می باشند،این نخ ها باعث تولید و ترشح هورمون کلاژن در لایه های پوست می شوند که البته عنصری اصلی برای زیبایی و جوانی محسوب می شود.

عمل لیفت صورت

 

چه کسانی کاندیدای لیفت صورت هستند؟

بیشتر افرادی کاندیدای جراحی لیفت صورت خواهند شد که در سن میانسالی قرار دارند یعنی سنشان بین 40 تا 60 است.البته عمل لیفت صورت در هر سنی امکان پذیر است اما بیشتر این افراد دچار افتادگی پوست می شوند.در عمل لیفتینگ صورت چربی های اضافه برداشته می شود و عضلات زیرین سفت می شوند و همچنین پوست صورت و گردن کشیده می شود.با این عمل نشانه های افزایش سن در فرد از بین خواهد رفت و فرد چند سال جوان تر به نظر خواهد رسید..

لیفت صورت می تواند یکی از بهترین راه های جوان سازی صورت  باشد و تمامی خانم ها و آقایانی که چین و چروک های عمیقی دارند و تمایل دارند که جوان تر به نظر برسند می تواند گزینه مناسبی برای عمل لیفت صورت باشند.

افرادی که وزن زیادی را از دست می دهند و به همین دلیل پوست صورت افتاده می شود.

بیمارانی که متقاضی عمل لیفت صورت هستند باید به طور کامل از لحاظ جسمانی سالم باشند.

مزایای لیفت صورت

لیفت صورت باعث می شود که پوست صورت و همچنین گردن جوان تر به نظر برسد.به عبارتی دیگر لیفت صورت باعث می شود که جوانی گردن و صورت بازگردد.شما با لیفت صورت به اهداف زیر خواهید رسید:

پوست صورت سفت شده و با کشیدگی پوست دیگر بهحالت شل و افتاده نمی باشد.

زمانی که پوست صورت کشیده می شود فک به سمت بالاکشیده می شود .

به صاف شدن چروک های اطراف دهان کمک می کند.

در گردن چربی گردن و زیر چانه برداشته می شود و باعث می شود که پوست شل گردن سفت شود.

برش های ایجاد شده در عمل لیفت صورت چگونه است ؟

برش ها در پشت خط رویش مو در قسمت شقیقه ها شروع می شود و تا سمت زیر گوش ها ادامه پیدا می کند.با  ایجاد برشها می توان چربی های منطقه صورت ،گردن و گونه ها را برداشت و معمولا برش ها به این گونه است که لاله گوش را دور می زند. البته ایجاد برش ها به جراح شما بستگی دارد.شاید حتی نیاز باشد در برخی موارد در زیر چانه برش هایی نیز زده شود .به طور کل شما نباید نگران دیده شدن برش ها بعد از جراحی باشید زیرا جراح سعی بر این دارد که برش ها بر روی چین های طبیعی ایجاد شود تا بعد از عمل لیفت صورت دید ه نشود .

مراقبت های بعد از عمل لیفت صورت

در روز های اول فعالیت های خود را مقداری محدود کنید و از انجام کار های سنگین بپرهیزید.

برای جلوگیری کردن از خونریزی و یا تورم و کم تر شدن درد می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید .

در هنگام خواب سر خود را بالا تر از بدن قرار دهید.

از مصرف دخانیات بپرهیزد.

در روز های اول از تابش مستقیم آفتاب دوری کنید و برای مراقبت از پوست خود ضدآفتاب مصرف کنید.

آیا لیفت صورت باعث لیفت ابرو می شود؟

تصور غلطی که درباره لیفت صورت در بیماران وجود دارد این است که گمان می کنند لیفت صورت باعث لیفت ابرو نیز خواهد شد.درست است که ابرو و پیشانی جزیی از صورت است اما تحت تاثیر عمل لیفت صورت قرار نخواهد گرفت.افرادی که علاقمند هستند لیفت ابرو انجام بدهند باید در یک عمل جداگانه این کار را انجام دهند.همچنین باید بدانید که لیفت صورت باعث لیفت پلک ها نیز نخواهد شد.معمولا جراحی های هم  زمان به این صو.رت است.لیفت صورت،لیفت ابرو و جراحی پلک فوقانی و تحتانی.شما می توانید در این زمینه نیز با دکتر پژوا سلیمان زاده مشورت کنید تا بتوانید برای رسیدن به زیبایی مورد نظر خود جراحی را به درستی انتخاب کنید و چندین عمل را به طور همزمان با یکدیگر انجام دهید تا به زیبایی مورد نظر خود دست پیدا کنید.

افرادی که تمایل به لیفت صورت به شکل جراحی را ندارند می توانند از روش هایی مانند تزریق چربی  و تزریق پرکننده ها استفاده کنند واما باید بدانید که دوام عمل لیفت صورت بین هفت تا ده سال خواهد بود در صورتی که با تزریق نمی توان به چنین ماندگاری دست پیدا کرد و بعد از چند ماه دوباره باید تزریق را تکرار کنید زیرا پر کننده  ها و هم چنین چربی بعد از مدتی جذب بافت بدن خواهند شد.

انواع لیفت صورت

لیفت صورت با جراحی

برای برطرف کردن افتادگی و شلی پوست باید بافت ها سفت کرد برای این کار از روش جراحی لیفت صورت استفاده می شود . در این روش پوست صورت کشیده شده و بافت های اضافی برداشته می شود. همچنین چین و چروکهایی که معمولا از اطراف بینی شروع شده و تا دهان امتداد یافته است با استفاده از این جراحی برطرف می شود . چربی های زائد که در صورت وجود دارد خارج می شود و به جوانسازی صورت کمک می کند. لیفت صورت با جراحی دارای اثرات طولانی مدت بوده و نیاز به مراجعه مجدد به پزشک جراح پلاستیک ندارد . این روش در بین همه تکنیک های جوانسازی صورت دارای ماندگاری بیشتری می باشد .

هزینه لیفت صورت

هزینه لیفت صورت به میزان برش و جراحی در نواحی صورت دارد . در صورتی که نیاز به جوانسازی و ترمیم در نقاط بیشتری از صورت باشد بیشتر می باشد .

لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت با دستگاه

یکی از روش های لیفت صورت بدون جراحی با استفاده از دستگاه می باشد که به نام هایفوتراپی می باشد . در این روش از امواج کم تهاجمی به نام اولتراسوند استفاده می شود و برای رفع چین و چروک و جوانسازی صورت استفاده می شود. از مزایای این روش عدم استفاده از تیغ جراحی بوده و نقاهت کوتاهتری دارد . عیب این روش ماندگاری کم آن می باشد که نیاز به ترمیم دارد .

لیفت صورت با لیزر

یکی از روشهای لیفت صورت بدون جراحی استفاده از لیزر به روش میکرونیدنیگ می باشد . در این روش ازمنبع نور مادون قرمز استفاده می شود که از طریق حرارت دادن تحریک به تولید کلاژن در پوست می کند که باعث سفت شدن پوست صورت می شود . این روش نیز کم خطر بوده و دوره نقاهت کوتاهی دارد ولی تاثیر آن در کوتاه مدت می باشد .

 

سایر خدمات دکتر پژوا سلیمان زاده متخصص لیپوماتیک

لیپوماتیک

لیفت سینه

پروتز سینه

جراحی زیبایی شکم

جراحی بینی

پروتز باسن

برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.
آدرس مطب
پاسداران ،بوستان ۹ ، پلاک ۱۲۳ ، طبقه ۲ ، واحد ۸ ، پشت بیمارستان لبافی نژاد
۰۲۱۲۲۷۷۰۵۸۲
۰۹۱۲۹۳۳۰۵۴۵
بیمارستان بازرگانان
تهران ، خیابان محلاتی ، خیابان ۱۷ شهریور ، جنب پل ری ، بیمارستان بازرگانان
۰۲۱-۳۳۵۵۲۰۰۱-۳
۰۹۱۲۹۳۳۰۵۴۵
با تشکر مدیریت سایت دکتر پژوا سلیمان زاده

  • ۹۷/۰۵/۱۰
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی