جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

بهترین روش زایمان

بهترین روش زایمان کدام است ؟ طبیعی یا سزارین ؟ این سوالی که بیشتر مادران باردار از دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز دارند . در پی عوارضی که در سال های دور، امکانات سطح کشور در حد خوبی  نبود، سبب شد تا باور های اشتباهی در  خصوص روش زایمان شکل بگیرد که  افراد تصور کنند ، زایمان سزارین  به عنوان یک روش  ایمن برای  زایمان  افراد می باشد . اما در طی دو دهه اخیر میزان  انجام زایمان سزارین به در خواست  مادران باردار ، افزایش یافت . با هم در ادامه دلیل انتخاب زایمان سزارین  مادران را  و اینکه آیا این یک انتخاب خوب است را، بررسی می کنیم .

واقعیت این است که سزارین  در بعضی اوقات نجات دهنده است  و نمی توان گفت که  زایمان طبیعی در تمام موارد  بهتر از زایمان سزارین است .

یکی از بیشترین دلایلی که سبب شده است تا زایمان بیشتر به سمت  زایمان سزارین سوق داده شود ، مربوط به نگرانی ها و یا بارور های غلط در رابطه با زایمان طبیعی است  و از انجایی که زایمان سزارین یک زایمان برنامه ریزی شده و دقیق است ، ترسی که از خطرات و درد هایی که طی زایمان طبیعی ممکن است رخ بدهد، تمایل به زایمان به روش  سزارین را در افراد بیشتر می کند . اما در حالت کلی می توان گفت ، استرس ها و  عدم آگاهی کافی از روش زایمان سبب شده  است که  زایمان سزارین انتخاب افراد باشد .

بهترین روش زایمان

بهترین روش زایمان

معایب زایمان سزارین

زایمان به روش سزارین همانند هر عمل جراحی یک نوع مداخله است ، که اگر گاهی بدون  دلیل انجام شود  می تواند همراه با عوارضی باشد ،در حقیقت عوارض مادری  در حین زایمان سزارین به مراتب بیشتر از عوارض نوزادی است .

همچنین زایمان سزارین باعث می شود که برای بارداری های بعدی مشکلاتی ایجاد شود ، از جمله اینکه با افزایش میزان دفعات زایمان ، لانه گزینی  جفت افزایش می یابد بنابر این احتمال جفت سر راهی  هم افزایش می یابد ، که  وجود جفت سر راهی خود همراه با اختلالاتی است .

دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز ،برای بانوان عزیز شیرازی قبل از انتخاب روش زایمان ،مشاوره و بررسی های لازم را انجام می دهند و بهترین و مناسب ترین روش زایمان با توجه به شرایط را انتخاب می کنند

همچنین در محل لانه گزینی قدیم  اسکار ایجاد می شود و احتمال چسبندگی  جفت بیشتر می شود . این چسبندگی جفت می تواند منجر به خونریزی های خیلی شدید  که گاها  غیر قابل کنترل  می باشد در مادران ایجاد کند .

از  آنجا که زایمان سزارین یک زایمان شکمی است ، با هر بار زایمان  احتمال ایجاد چسبندگی ها بیشتر می شود و این  چسبندگی ها در عمل های جراحی  که به دلایل مختلف انجام می شود می تواند  زمینه ساز بروز مشکلاتی در فرد گردد .

اگر بخواهیم عوارض نوزادی را هم بیان کنیم می توانیم بگوییم که میزان بروز مشکلات تنفسی در نوزادان  به روش  زایمان سزارین بیشتر بوده ، به همین دلایلی که بیان شد  دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز روش زایمان طبیعی را به مادران عزیز توصیه می کنند و بهتر است انتخاب روش زایمان سزارین تنها در موارد اضطرای صورت گیرد .

منتظر پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم .

برخی مطالب مفید

زایمان طبیعی در شیراز

زایمان سزارین در شیراز

درمان آندومتریوز در شیراز

با تشکر مدیریت سایت  دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی