جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

بارداری های پرخطر

لازم است تمام خانم ها قبل از بارداری برای مشاوره  پیش از بارداری سه ماه قبل به پزشک متخصص زنان مراجعه کنند . در طی این معاینه متخصص زنان کنترل کلی انجام می دهند  تا بارداری ایمن و بی خطری را فرد داشته باشد . بسیاری از مادران بعد از بارداری  این کنترل ها را انجام می دهند  ، درست است که  حتی بعد از بارداری تا حدودی  کمک کننده است  اما در هر صورت بهتر است قبل از بارداری  مادر  ، مراجعات  دربرهه زمانی مشخص انجام شود .

در این میان گروهی از افراد وجود دارد که عنوان بارداری  های پر خطر را به خود اتلاق می دهند .

 بارداری های پرخطر

بارداری های پرخطر

چه افرادی در گروه حاملگی های پر خطر قرار می گیرند ؟

خانم هایی که  بارداری آن ها همراه با درمان بوده است ، یعنی مشکل نازایی داشته اند و  با کمک  روش های درمانی باردار شده اند ،جز گروه های حاملگی های  پر خطر قرار دارند . خصوصا اگر روش های همچون IVF  یا  IUI  برای آن ها انجام شود ، لازم است تا کنترل برای آن ها دقیق تر و حساس تر انجام شود.

افرادی که در سن بالای ۳۵ سال  اولین بار اقدام به بارداری  کرده اند ،جز گروه های پر خطر قرار دارند . به دلیل  آنکه عوارضی همچون  دیابت و یا فشار خون بالا در بارداری  با احتمال  بروز بالاتری در این افراد قرار دارد .

کنترل های غربالگری سلامتی جنین هم در این  افراد باید  با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود .

خانم هایی که اولین بارداری آن ها زیر ۱۸ سال است ،نیز جز گروه های پر خطر محسوب می شوند .

دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز هستند .شما می توانید برای مشاوره و تعیین و قت با شماره زیر تماس بگیرید ۳۲۳۴۰۶۰۶_۰۷۱

افرادی که در بارداری های قبلی  آن ها مشکلاتی وجود داشته است  از جمله سابقه سقط جنین و یا حتی سقط مکرر  داشته اند.

خانم هایی که سابقه دیابت دارند و افرادی که در خانواده آن ها ،از بیماری دیابت رنج می برند  و یا در بارداری قبلی خود دیابت بارداری داشته اند و یا با کمک دارو ، بارداری خود را کنترل کرده اند . این افراد باید حتما باید با  متخصص ز نان خود مشورت کنند تا  از بروز هر گونه اختلال جلوگیری کنند .

خانم هایی که در بارداری های قبلی خود سابقه آنومالی جنینی داشته اند  و یا افراد درجه یک آن ها  سابقه فرزندی با سندروم داون را داشته اند ، در معرض خطر محسوب می شوند .

خانم هایی که بارداری چند قلویی داشته اند ، این افراد نیز در دسته حاملگی های پر خطر قرار دارند و باید  کنترل های منظم داشته باشند .

مشاوره قبل از اقدام به بارداری در این موارد بسیار کمک کننده است ،در صورتی که مادر در گروه پر خطر قرار داشته باشد  تمام اقادامات لازم انجام می شود و  از بروز هر گونه  اختلال جلوگیری می کنند .

دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز به همه بانوان توصیه می کنند برای داشتن یک بارداری سالم و ایمن بهتر است تمام اقدامات درمانی لحاظ شود  و  بارداری خود را بدون هیچ گونه استرسی سپری کنند .

با تشکر مدیریت سایت  دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی