جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

لابیوپلاستی

لابیوپلاستی

لابیاپلاستی چیست ؟ اگر شما هم از ظاهر لابیا های خود راضی نیستید و تصمیم به جراحی لابیوپلاستی دارید ، حتما تمایل دارید در رابطه با نحوه جراحی و تجربه افراد از جراحی لابیوپلاستی اطلاعاتی کسب کنید . افراد در هنگام مراجعه به دکتر شهناز شایان فر بهترین جراحی زیبایی واژن در تهران می توانند با مشاهده عکس ها و فیلم عمل لابیاپلاستی ،به تجربه و البته تخصص کافی ایشان در حوزه عمل های زیبایی پی ببرند . ما در ادامه به بررسی جراحی لابیوپلاستی می پردازیم . اگر شما هم متقاضی برای جراحی لابیوپلاستی هستید توصیه می شود ادامه مطلب را مطالعه فرمایید .

لابیوپلاستی

لابیوپلاستی

آیا لابیوپلاستی عوارضی دارد ؟

در حقیقت می توان گفت لابیوپلاستی عارضه خاصی ندارد و تنها مزایا آن شامل فرد می شود . اما اگر جراحی که برای لابیوپلاستی انتخاب می کنید از مهارت کافی برخوردار نباشد می تواند زمینه ساز بروز بسیاری از مشکلات در این ناحیه شود . از آنجا که ناحیه واژن یک ناحیه حساس است هر گونه مشکل و اختلال در این ناحیه ، سبب بروز مشکلات روحی و البته زناشویی در فرد می گردد .

لابیاپلاستی یک جراحی زیبایی در ناحیه واژن است که با هدف کوچک کردن لب های واژن انجام می شود . گاهی لب های بزرگ واژن می تواند سبب بروز اختلالات و همچنین بروز مشکلات در اعتماد به نفس فرد گردد .

دکتر شایان فر متخصص زنان و زایمان هستند شما می توانید با شماره های ۸۸۰۵۷۸۷۵_ ۸۸۰۳۰۶۹۷ تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید ما را در پیج اینستاگرام دنبال نمایید.

آیا بزرگی لب های واژن تنها سبب بروز مشکلات ظاهری در فرد می گردد ؟

خیر . علاوه بر اینکه ظاهر واژن سبب کاهش اعتماد به نفس در فرد می گردد این لب های بزرگ واژن می تواند سبب بروز ناراحتی ولو ، تداخل در روابط جنسی فرد ، بروز شکلات در هنگام لباس پوشیدن و مواردی از این قبیل، که همگی می تواند سبب ناراحتی در فرد گردد، شود .

مراقبت های بعد از عمل لابیوپلاستی

از آنجا که عمل لابیاپلاستی یک جراحی است در نتیجه برای داشتن یک نتیجه ایده آل از جراحی لازم است تا فرد هم به مراقبت های بعد از عمل لابیوپلاستی توجه داشته باشد .
قبل از اینکه عمل لابیوپلاستی انجام شود ،فرد به طور کامل توسط متخصص زنان معاینه می شود تا هر گونه عفونت در این ناحیه به طور کامل برطرف گردد . اما لازم است تا بعد از جراحی لابیوپلاستی به مطب پزشک خود مراجعه کنید تا وضعیت و شرایط بیمار مورد بررسی قرار گیرد . توجه به تجویزات و مصرف دارو هایی که پزشک تجویز کرده است نیز، بعد از جراحی لابیوپلاستی لازم است .
اگز شماهم متقاضی برای جراحی لابیوپلاستی هستید ، حتما قبل از انجام جراحی در رابطه با روش جراحی و مراقبت های بعد از آن اطلاعات کافی به دست آورید هر چه اطلاعات شما از جراحی لابیوپلاستی بیشتر باشد ، به مراتب میزان رضایت بعد از جراحی لابیوپلاستی هم افزایش می یابد .

راه های ارتباطی

۸۸۰۵۷۸۷۵_ ۸۸۰۳۰۶۹۷

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم

با تشکر مدیریت سایت دکتر شایان فر جراح زیبایی زنان و متخصص زنان و زایمان

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی