جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

افتادگی پوست ناحیه تناسلی

گاهی برخی از بانوان هنگام مراجعه به متخصص زنان از  چروک شدن و یا افتادگی پوست ناحیه تناسلی خود شکایت می کنند  و به به دنبال راهکاری  برای درمان چروک واژن  و افتادگی پوست  این ناحیه هستند .  در ادامه دکتر شهناز شایان فر یکی از بهترین جراحان زیبایی واژن در تهران  در رابطه  با  علل افتادگی  پوست ناحیه تناسلی و راه های درمانی آن صحبت می کنند ، توصیه می کنیم  ادامه مطلب را مطالعه کنید .

افتادگی پوست ناحیه تناسلی به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد،  یکی از مهمترین این  عوامل افزایش سن می باشد همچنین زایمان و بارداری ، استفاده از مومک ،اپیلاسیون  و کاهش وزن های شدید  نیز در  افتادگی پوست ناحیه تناسلی تاثیر گذار است .

افتادگی پوست ناحیه تناسلی

افتادگی پوست ناحیه تناسلی

درمان  افتادگی پوست ناحیه تناسلی

روش های مختلفی برای درمان افتادگی پوست ناحیه تناسلی وجود دارد  ،همچون تزریق ژل ، تزریق چربی  و  استفاده از لیزر ژولیت برای taight  کردن  پوست ناحیه  تناسلی .

انتخاب بهترین روش  برای فرد باید حتما توسط متخصص زنان انجام شود . دکتر شهناز شایان فر در این موارد  در مرحله اول  بیمار را به طور کامل  معاینه می کند و مشاورات لازم را به  او می دهد و  در مرحله اول با توجه به بررسی های انجام شده بهترین روش درمان را به بیمار توصیه می کنند .

آیا قبل از  درمان افتادگی پوست ناحیه تناسلی آزمایش خاصی لازم است ؟

معاینه قبل از انتخاب هر گونه روش درمان لازم است . در صورت وجود هر گونه عفونت  باید ابتدا به طور کامل عفونت برطرف شود . در صورتی که لیزر ژولیت روش درمانی انتخاب شود  بهتر است  قبل از لیزر  حتما تست پاپ اسمیر انجام شود .

بهترین سن برای  درمان افتادگی پوست ناحیه تناسلی  در چند سالگی است ؟

استفاده از لیزر برای درمان افتادگی پوست ناحیه  تناسلی  محدودیت سنی ندارد و در هر سنی افراد می توانند از این روش درمان که بدون هیچ گونه عوارضی برای فرد انجام می شود بهره ببرند . اما  بیشتر مراجعین  از سن سی و پنج سالگی به بالا  برای رفع افتادگی پوست واژن مراجعه می کنند .

لیزر ژولیت در حوزه زیبایی زنان کاربرد های مختلفی دارد ، افراد می توانند با کمک  این روش درمان  از  مزایای آن و ماندگاری بالای اثر  درمانی  لیزر ژولیت لذت ببرند .

لیزر ژولیت روشی غیرتهاجمی با هدف بازگرداندن متابولیسم اصلی بافت های همبند و بهبود کیفیت بافت اپیتلیوم با تحریک فرآیند کلاژن سازی می باشد.

شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی و استرسی زیر نظر دکتر شهناز شایان فر  از  خدمات لیزر ژولیت استفاده کنید
  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی