جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

هزینه لابیاپلاستی

امروزه روش های نوینی در حوزه پزشکی زنان ابداع شده است که افراد می توانند در کوتاه ترین زمان از هر گونه ناراحتی در ناحیه واژن خود ،رهایی یابند . ناراحتی و اختلال در این ناحیه می تواند سبب بروز بسیاری از مشکلات در زندگی زناشویی افراد گردد . لابیاپلاستی یکی از روش های زیبایی واژن است که امروزه طرفداران بسیاری دارد . دکتر شهناز شایان فر جراح زیبایی زنان در تهران در ادامه به بررسی هزینه لابیاپلاستی که بیشتر مراجعین سوال دارند می پردازند . توصیه می کنیم اگر شما هم تصمیم به جراحی لابیاپلاستی دارید ادامه مطلب را مطالعه کنید .

هزینه لابیاپلاستی

هزینه لابیاپلاستی

روش کار در جراحی لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی در اکثر موارد با کمک بی حسی موضعی انجام می شود و فرد عملا دردی را احساس نمی کند . بعد از بی حسی کامل بیمار ،عمل قرینگی لب های واژن و اصلاح فرم آن ها انجام می شود . مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی و توجه به تجویزاتی که متخصص زنان می کنند بسیار مهم است و می تواند نتیجه جراحی را تحت تاثیر قرار دهد .
دکتر شهناز شایان فر جراح زیبایی زنان ،در مرحله اول بیمار را به طور کامل معاینه می کند و بهترین راه کار های درمانی را پیشنهاد می دهند . در بیشتر مواقع این جراحی را هم زمان با سایر جراحی ها انجام می دهند . واژینوپلاستی یکی از جراحی هایست که همراه با لابیاپلاستی نتایج بسیار خوبی برای فرد دارد .

دکتر شایان فر متخصص زنان و زایمان هستند شما می تواندی با شماره های ۸۸۰۵۷۸۷۵_ ۸۸۰۳۰۶۹۷ تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید ما را در پیج اینستاگرام دنبال نمایید.

دلایل نیاز به جراحی لابیاپلاستی چیست ؟

دلایل زیادی وجود دارد که نیاز به جراحی لابیاپلاستی را در فرد افزایش می دهد از جمله :
• عدم تقارن لابیا ها
• افزایش چین و چروک در این ناحیه که می تواند عامل بروز اختلالات بسیاری شود
• افتادگی و شل شدگی پوست در این ناحیه
• افزایش حساسیت
• بزرگی لابیا ها سبب ،عدم تحریک پذیری کلیتوریس شود
گاهی نیز فرد هیچ یک از مشکلات ذکر شده را ندارد و تصمیم به لابیاپلاستی می گیرد . در این موارد بهتر است با متخصص زنان مشورت شود .

بهتر است تا در انتخاب جراح خود دقت کنید ،یک جراح ماهر و با تجربه با ایجاد ظاهر ایده آل برای ناحیه تناسلی اعتماد به نفس در فرد را افزایش می دهد همین امر سبب می شود تا فرد از رابطه خود رضایت بیشتری داشته باشد .

هزینه لابیاپلاستی

هزینه لابیاپلاستی تعرفه دقیقی ندارد ،اما معیار هایی از جمله ، مکان جراحی ، تجهیزاتی که در طی جراحی استفاده می شود ،روش جراحی و مواردی از این قبیل همگی در میزان هزینه موثر است . توصیه می شود برای جراحی های ناحیه تناسلی ملاک خود را در انتخاب جراح زیبایی زنان ،هزینه قرار ندهید ،زیرا ممکن است یک انتخاب ناآگاه سبب شود تا از نتیجه جراحی خود رضایت نداشته باشید . دکتر شهناز شایان فر با توجه به تجربه و تخصص کافی در زمینه جراحی لابیاپلاستی می تواند بیشترین میزان رضایت بیمار را بعد از جراحی داشته باشند ،بهتر است برای اطلاع دقیق از هزینه لابیاپلاستی و روند جراحی به طور حضوری با ایشان مشاوره کنید .

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی