جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن

داشتن یک رابطه خوب و  لذت  بخش تاثیر بسیار زیادی بر روابط  زوجین و استحکام بیان خانواده دارد .  گاهی به دلایلی همچون زایمان های مکرر، بارداری های متعدد، چاقی  و مواردی دیگر  واژن بانوان حالت خود را از دست می دهد  . خوشبختانه  امروزه روش های مختلفی وجود دارد تا بتوان هر گونه اختلال در ناحیه تناسلی بانوان را برطرف کرد .  دکتر شهناز پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز در ادامه  بهترین راهکار درمان برای این بانوان را مطرح می کنند . اگر شما هم  دچار گشادی واژن شده اید و از مطرح کردن آن خجالت زده می شوید ، توصیه می کنیم ادامه مطلب  را مطالعه کنید .

بهترین راهکار برای این بانوان تنگ کردن واژن است که به روش های مختلفی انجام می شود ، تنگ کردن واژن با نخ ، تنگ کردن واژن با لیزر مونالیزا تاچ  و تنگ کردن  به روش جراحی . بسته به شرایط فرد هر کدام از روش های ذکر شده انجام می شود.  با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ می توان شلی و افتادگی واژن را که به دلیل کهولت سن در فرد ایجاد شده است را درمان کرد .

تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن

فواید تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن فواید بسیار دارد از جمله :

 درمان بی اختیاری ادرار در زنان

بر طرف کردن افتادگی های رحم

بهبود روابط زناشویی

از بین بردن خشکی  واژن

همچنین باید گفت  تنگ کردن واژن از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است  و فرد می توان با رعایت و مراقبت های لازم این ماندگاری را افزایش دهد .

دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز هستند . شما می توانید برای مشاوره و تعیین وقت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید : ۳۲۳۴۰۶۰۶_۰۷۱

کاندیدای مناسب برای تنگ کردن واژن چه افرادی هستند ؟

این جراحی محدودیت خاصی ندارد  ، اما می تواند راهکار مناسبی برای  افرادی باشد  که  به دلیل زایمان های زیاد ، شلی و افتادگی در ناحیه واژن آن ها ایجاد شده است ، در حققیت زایمان های مکرر  یکی از دلایل اصلی گشادی واژن محسوب می گردد .

بالا رفتن سن نیز  سبب تغییر  در حالت پوست می گردد  ، دلیل آن هم در این است که  عمل کلاژن سازی  متوقف و یا کم  می شود ، در نتیجه به مرور زمان قوام پوست از بین می رود .  دکتر شهناز پوربرفه ای با کمک روش های مختلف می توانند  تمام  عوارض ناشی از سن را با روش های نوین کنترل کند .

آیا گشادی واژن عوارضی هم به همراه دارد ؟

بروز عفونت

بروز عفونت در  ناحیه واژن و رحم  یکی از عوارضی است که به دلیل گشادی واژن رخ می دهد  .باز شدن دهانه رحم  امکان انتقال میکروب به بدن را افزایش می دهد . بروز عفونت خصوصا بعد از زایمان طبیعی  بیشتر مشاهده می شود .

تاثیر منفی بر روابط جنسی

همانطور که در ابتدا هم گفته شد گشادی واژن روابط زناشویی را تحت تاثیر قرار می دهد ،که این امر می تواند  سبب  تضعیف روحیه و اعتماد به نفس در فرد گردد . توصیه می شود اگر هر یک از مشکلات ذکر شده را دارید با یک متخصص زنان مشورت کنید .

با تشکر مدیریت سایت  دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی