جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

رسیدن به ارگاسم

رسیدن به ارگاسم

رابطه جنسی یکی ار ارکان مهم در زندگی زناشویی است که هر گونه اختلال در روند آن می تواند زمینه ساز بروز بسیاری از مشکلات گردد . از این رو دکتر شهناز شایان فر متخصص زنان در تهران در رابطه با راهکار های رسیدن به ارگاسم در حین سکس صحبت می کنند . اگر شما هم به روابط زناشویی خود اهمیت می دهید بهتر است ادامه مطلب را مطالعه کنید .

رسیدن به ارگاسم حین سکس

رسیدن به ارگاسم حین سکس

راه های رسیدن به ارگاسم حین سکس

خیلی از بانوان برای رسیدن به ارگاسم در حین سکس ، مشکل دارند . در حالت کلی دو منطقه است که ایجاد ارگاسم را حین سکس در خانم ها کنترل می کند ، مهمترین این مناطق در درجه اول کلیتوریس است و بعد از آن G Spotاست .
دکتر شهناز شایان فر جراح زیبایی واژن در تهران درادامه راه کار هایی که سبب می شود این مناطق بیشتر تحریک شوند را ارائه می دهند .

رسیدن به ارگاسم با کمک تزریق ژل

تزریق ژل یکی از بهترین و موثر ترین راهکار ها برای رسیدن به ارگاسم در خانم ها شناخته شده است . متخصص زنان با تزریق ژل به G Spot به تنهایی و یا همراه با تزریق ژل به کلیتوریس که به آن O- shat گفته می شود ، روند رسیدن به ارگاسم را بهبود می بخشند . اگر تزریق ژل در هر دو ناحیه همراه با هم صورت گیرد به طور حتم نتایج بهتری حاصل می گردد .
گاهی اوقات سطح خارجی کلیتوریس پوسته ای به نام هود می پوشاند ، که در حقیقت در طی عمل جراحی unhooding این پوسته برداشته می شود و حساسیت منطقه کلیتوریس بیشتر می گردد . با مجموع این کار ها می توان نتایج بسیار خوبی برای رسیدن به  ارگاسم حین سکس برای خانم ها ایجاد کنیم .

طول مدت ارگاسم در زنان

در حالت کلی تخمین زده می شود که ارگاسم زنان ، حدود بیست دقیقه است ، در حین ارگاسم انقباضات ماهیچه ای در نواحی لگن ، رحم ،واژن و.. ایجاد می گردد . لازم به ذکر است که ممکن است ارگاسم در برخی افراد زمانی کوتاه تر داشته باشد ،حتی حدود یک ثانیه ،که در همین یک ثانیه شدت ارگاسم شدید است .
باید گفت مدت زمان ارگاسم و کیفت ارگاسم در بانوان با یکدیگر متفاوت است و ممکن است به اشکال مختلف ظاهر گردد . توصیه میگردد زن و شوهر اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند و راه های رسیدن به ارگاسم را در یکدیگر پیدا کنند ، همچنین مشاوره با متخصص زنان بسیار کمک کننده است . رسیدم به ارگاسم در مردان تنها با تماس و یا تحریکات بدنی صورت می گیرد ، در حالی که پدیده ارگاسم در بین خانم ها بسیار پیچیده تر است .
همانطور که در ابتدا گفت شد راه های مختلفی وجود دارد تا بتوان به ارگاسم نرسیدن بانوان را درمان کرد ، درصورتی که دلیل آن اضطراب ،بی علاقگی و شرایط روحی و روانی نباشد .
همیشه مشاوره با یک متخصص در این زمینه می تواند کمک کننده باشد ، دکتر شهناز شایان فر با مشاوره با بیمار بهترین راهکار درمانی را توصیه می کنند .

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی