جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

فشار خون بالا در بارداری

درمان فشار خون در بارداری چیست ؟ آیا می توان فشار خون در بارداری را کنترل کرد ؟ راههای کاهش فشار خون در بارداری چیست ؟ آیا فشار خون در بارداری می تواند خطراتی همراه داشته باشد ؟ بیشتر بانوان  بعد یا قبل از بارداری از  دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز در رابطه با  کنترل فشار خون و عوارض  احتمالی آن سوال می پرسند ،اگر شما هم در این زمینه اطلاع کافی ندارید بهتر است ادامه مطلب را  مطالعه کنید .

فشار خون بالا یا هیپرتانسیون  مزمن  یکی از شایع ترین  عوارض جدی است  که در دوران بارداری  با آن برخورد می شود . میزان بروز هیپرتانسیون  مزمن در دوران بارداری  بسته به تحولات  جوامع متغیر است . می دانیم  که هیپرتانسیون  مزمن معمولا  در اوایل  بارداری بهبود  می یابد . رفتار  بیماری ،در ادامه  بارداری متغیر است  و ممکن است  به طور غیر منتظره ای ،پره اکلامپسی یا همان مسمومیت بارداری  به هیپرتانسیون  اضافه شود  که خطر  موربیدیته  و مورتالیته مادری  و پری ناتال  را افزایش می دهد .

فشار خون بالا در بارداری

فشار خون بالا در بارداری

مشاوره پیش از بارداری

در حالت ایده آل ،  زنان مبتلا به هیپرتانسیون مزمن ،می بایست  پیس از بارداری  مورد مشاوره  قرار گیرند . طول مدت هیپرتانسیون ،شدت  کنترل فشار خون  و درمانی  که بیمار  دریافت می کند ،مشخص می گردد . وسایل  اندازه گیری  فشار خون  در منزل  می بایست  از نظر دقت   چک شوند .  بیمارانی  که به چندین  دارو جهت  کنترل فشار خون  نیاز دارند  یا بیمارانی  که فشار خون  آن ها  به خوبی  کنترل نمی شود ،در معرض  خطر بیشتری  برای پیامد های  نامطلوب  بارداری  قرار دارند .

در زنانی که به مدت  بیش از ۵  سال مبتلا  به هیپرتانسیون  بوده اند  یا در زنان  دیابتی  می بایست  عملکرد  قلبی  عروقی و کلیوی  ارزیابی شود .

دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز  توصیه می کنند ،زنانی که  شواهد  اختلال  عملکرد  ارگانی دارند  یا افرادی  که به وقایع نامطلوبی نظیر  حوادث  عروق مغزی ،آریتمی ها ، نارسایی  بطنی یا انفارکتوس  میوکارد مبتلا  شده اند ، خطر عود  یا تشدید  در طول بارداری ،به طور قابل توجهی  افزایش می یابد .

دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز هستند .شما می توانید برای مشاوره و تعیین و قت با شماره زیر تماس بگیرید ۳۲۳۴۰۶۰۶_۰۷۱

تشخیص و ارزیابی فشار خون در دوران بارداری

در صورتی که  هیپرتانسیون ،قبل از بارداری  وجود داشته باشد  یا قبل از  هفته ۲۰ بارداری  تشخیص داده شود ،زن  باردار به هیپرتانسیون  مزمن مبتلا  است .  در برخی از زنان  که  هیپرتانسیون  مزمن آشکار  مبتلا نیستند ، سابقه مکرر  ابتلا  به هیپرانسیون  بارداری  با یا بدون  سندرم  پره اکلامپسی  و به ویژه پره اکلامپسی  با شروع زودرس  صادق است .

هیپرتانسیون  بارداری از بسیاری از جهات شبیه  به دیابت بارداری  است چرا که  در این زنان ،وراثت  نقش عمده ای ایفا می کند .

اثرات نامطلوب فشار خون بالا بر بارداری

هیپرتانسیون  مزمن با پیامد های  نامطلوب  متعدد مادری  و پری ناتال مرتبط  است .  در زنان  مبتلا به هیپرتانسیون مزمن خفیف،پیامدها به سطح  فشار خون در طول  بارداری نیز مرتبط است .

برخی مطالب مفیددکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز

جراحی زیبایی واژن در شیراز

لابیاپلاستی در شیراز

زایمان طبیعی در شیراز

زایمان سزارین در شیراز

با تشکر مدیریت سایت  دکتر پوربرفه ای متخصص زنان در شیراز

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۱)

  • weight loss iran
  • مطلب خوب و مفیدی درمورد درمان فشار خون در بارداری گذاشتید. فشار خون زنان باردار چند باید باشه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی