جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

سفید کردن واژن با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر 

سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا

سفید کردن پوست واژن با لیزر مونالیزا جدیدترین و موثرترین روش جهت درمان تیرگی و کبودی ناحیه واژن می باشد. نام دیگر این روش، لیزر بلیچینگ واژن می باشد. تیرگی ناحیه واژن در اثر عوامل مختلفی از جمله زایمان، یائسگی، شیمی درمانی ، کاهش وزن ( بیش از 10 کیلوگرم ) و غیره به وجود می آید. همچنین لیزر مونالیزا برای افرادی که هنگام آمیزش جنسی احساس ناخوشایندی دارند، موثر است. در این روش می توان دیواره ناحیه واژن را تنگ کرده و پوست کلفت ناحیه را از بین برد که باعث افزایش لذت هنگام ارگاسم می شود.

از مهمترین دغدغه های امروزه خانمها داشتن واژنی سفید است. زیرا سبب می شود تا در روابط زناشویی خود با افزایش اعتماد به نفس رو به رو شوند. به همین دلیل روش های مختلفی برای رساندن خانم ها به این هدفشان وجود دارد. از جمله این روشها  سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا است . خانم  دکتر مهزاد هلاوی در این خصوص توضیحاتی را در این مقاله ارائه داده اند. همچنین می توانید برای دریافت مشاروه و راهنمای از ایشان می توانید با شماره 31 21 74 44 - 021 تماس حاصل فرمایید. همچین می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
 

این روش درمانی تقریباً بدون درد بوده ( اکثر زنان تنها خارش و لرزش کوچکی را احساس می کنند) و در مدت زمان کمی (حدوداً 10 دقیقه) صورت می گیرد.

 

سفید کردن واژن با لیزر

 

عملکرد دستگاه لیزر مونالیزا

نحوه عملکرد دستگاه لیزر مونالیزا به این صورت است که اشعه ملایمی را به بافت دیواره واژن تابانده و باعث ساخت کلاژن، الاستین و سلول های خونی جوان در ناحیه مورد نظر می شود. پروسه تقریباً بدون دردی که نهایتاً 5 تا 10 دقیقه در هر جلسه به طول می انجامد. تعداد جلسات مورد نیاز برای سفید کردن واژن با لیزر عمدتاً سه جلسه در طول 3 ماه متوالی می باشد. باز برای آشنایی بیشتر می توانید به مقاله لیزر مونالیزا مراجعه نمایید تا با نحوه عملکرد این دستگاه و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

هزینه لیزر روشن کننده واژن

پس از اطلاع از نحوه عملکرد این روش، نوبت به این سوال می رسد که هزینه لیزر برای رفع تیرگی واژن چقدر است. هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر به نسبت تعداد جلسات مورد نیاز، نوع دستگاه لیزر و مراکز درمانی متغیر است.

نکاتی برای قبل از سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا

  • از یک هفته قبل از انجام لیزر مصرف هر گونه کرم و پماد ( سفید کننده یا ...) در ناحیه مورد نظر را قطع کنید.
  • شب قبل از لیزر از نزدیکی خودداری کنید.
  • قبل از انجام لیزر هر گونه عفونت فعالی در ناحیه واژن باید درمان گردد.
  • بهتر است یک هفته بعد از قطع پریود، لیزر انجام گیرد.
  • از انجام تست پاپ اسمیر و سونوگرافی سینه ها نباید مدت زمان زیادی گذشته باشد.
  • قبل از انجام سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا باید فرد حداقل یک بار تست پاپ اسمیر بدهد تا تمامی بیماری های فعال فرد تشخیص داده شده و درمان های مربوطه شروع می شود.

مراقبت های بعد از سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا

  • بعد از لیزر به مدت 3 تا 5 روز از آمیزش جنسی و تحریک ناحیه بپرهیزید.
  • در وان و استخر نروید.
  • از لباس زیر مناسب، کتان و گشاد استفاده کنید.
  • تا بهبودی کامل از فعالیت ورزشی بپرهیزید.
  • ممکن است نیاز به استفاده از نرم کننده و پماد مخصوصی پیدا کنید.

عوارض جانبی سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا

امروزه این روش در کلینیک های درمانی با استاندارد های بالا صورت گرفته و روشی بسیار ایمن می باشد. پزشک در ابتدا محل را تمیز و ضد عفونی کرده و دسته مخصوص دستگاه را وارد واژن می کند و سپس در حالی که دسته را بیرون می کشد، تمامی دیواره داخلی واژن را با دستگاه درمان می کند. بیشتر زنان در طول پروسه که چند دقیقه ای بیشتر طول نمی کشد، کوچکترین درد و ناراحتی حس نمی کنند.

چرا باید تست پاپ اسمیر را قبل از انجام سفید کردن واژن انجام داد؟

زیرا ممکن است خانم به بیماری فعال خاصی مبتلا بوده و از آن بی خبر باشد. به همین دلیل باید این تست را انجام دهد تا از نوع بیماری مطلع شده و اقدام به درمان های مربوطه نماید.

برخی از خانم ها از متخصص زنان این سوال را می پرسند که در صورتی که به بیماری خاصی مبتلا باشیم ممکن است نتوان سفید کردن واژن را انجام داد؟

خانم دکتر مهزاد هلاوی در این خصوص کمک شایانی نموده و پاسخ می دهند که خانم هایی که به برخی از بیماری هایی که توسط تست پاپ اسمیر تشخیص داده شده است، مبتلا هستند اصلا نگران نباشند زیرا بعد از درمان بیماری ها، به راحتی می توان سفید کردن واژن را انجام داد.

مقالات مرتبط

لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

درمان خشکی واژن 

راه های ارتباطی با دکتر هلاوی متخصص زنان و زایمان و نازایی

55 34 72 44 - 31 21 74 44 - 021

  • ۹۷/۰۲/۲۹
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی