جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

زایمان در آب

زایمان در آب

امروزه زایمان از جمله دشوار ترین مواردی است که خانم های جوان آن را تجربه می کنند. با این حال زایمان ها نسبت به گذشته آسان تر و در مکان و زمان بهتری انجام می شود. زیرا برای انجام زایمان امروزه، اتاق های مجهز و زیبا برای مادر در بیمارستان ها وجود دارد که سبب می شود تا مادر در آن احساس آرامش نماید. همچنین برای انجام زایمان و در اتاق زایمان همسر و مادر، در کنار خانم باردار هستند تا مادر را از نظر روحی همیاری نمایند، اما ممکن است خانمی با این همیاری مشکل داشته باشد.

 انجام زایمان بدون درد برای خانم ها جزو بهترین آرزوهایشان در زمان زایمان است. به همین دلیل زایمان در آب امروزه از جانب مادران باردار، مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است.  خانم دکتر مهزاد هلاوی در این خصوص توضیحاتی را در این مقاله ارائه داده اند. همچنین می توانید برای دریافت مشاروه و راهنمای از ایشان می توانید با شماره 31 21 74 44 - 021 تماس حاصل فرمایید. همچین می توانید ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید.
 

زایمان در آب

 

انواع زایمان

انتخاب نحوه و نوع زایمان با توجه به شرایط مادر و جنین توسط متخصص زنان تعیین می گردد. زایمان طبیعی از بهترین روش های زایمان است. به همین دلیل روش های بسیاری را متخصص زنان پیشنهاد می دهند تا فرد با زایمان طبیعی، فرزند خود را به دنیا بیاورد. از جمله این روش ها، زایمان در آب است.

همچنین برای انجام زایمان، متخصص زنان با کمک یک وان جکوزی، قرص های تجویزی و یا بی حسی اپیدورال می توان خانم را بی حس نموده و یا درد را در خانم کاهش داد تا با داشتن زایمانی راحت، از زایمان خود نیز لذت ببرد.

در حین زایمان برای بررسی هر چه بهتر وضعیت قلب جنین، قلب توسط مانیتور های مخصوصی، بررسی می شود. در صورتی که متخصص زنان در حین بررسی وضعیت جنین، متوجه مشکلاتی برای جنین شود، با تشخیص به موقع، می تواند زایمان سزارین را با ایجاد یک برش شکمی انجام دهد. خانم دکتر هلاوی ذکر می کنند که تمام سعی در حین روند باردرای و زایمان به گونه ای است که با تحت نظر بودن خانم زیر نظر متخصص زنان، به راحتی زایمان انجام شود و مادر از بارداری و زایمان خود تجربه ی خوبی را به همراه داشته باشد.

امروزه روش های متفاوتی  برای انجام زایمان وجود دارد تا به مادران کمک کند تا بهترین زایمان را داشته باشند. از جمله این روش ها، زایمان در آب است.

زایمان در آب

زایمان در آب از جمله روش های غیر دارویی است که در هنگام زایمان، با کمک آب می توان زایمان را انجام داد. ولی نیاز به گفتن این نکته ضروری است که صرفا، زایمان در آب میزان درد را کاهش نمی دهد بلکه، به دلیل قرار گیری مادر در آب گرم، عضلات لگن مادر باز می شود و به دنبال آن مفاصل نیز باز تر شده و جنین می تواند به راحتی به دنیا بیاید. همچنین در این حین، در بدن مادر ماده ای به نام اندورفین ترشح می شود. اندورفین سبب می شود تا درد های بدن مادر، کاهش بیابد. خانم دکتر هلاوی به عنوان متخصص زنان و زایمان متذکر می شوند که زایمان در آب به تنهایی بی دردی در زایمان را سبب نمی شود. بلکه باعث می شود تا با کاهش میزان گرفتگی های عضلانی و مفاصل در حین زایمان و باز شدن دهانه رحم، جنین به راحتی از رحم خارج شود و مادر کمترین درد را در این میان حس نماید.

درحین زایمان در آب، مادر می تواند در آب قدم بزند و از آن به راحتی خارج شود.

در صورتی که قلب جنین در حین زایمان با مشکل رو به رو شود، دستگاه هایی نیز تعبیه شده است که به راحتی می توان این مشکلات را برطرف کرد.

نظرات مختلفی در خصوص زایمان در آب وجود دارد، برخی از متخصصان زنان بر این باورند که به دنیا آمدن نوزاد داخل آب هیچ ایرادی ندارد.

برخی با این عقیده مخالفند و بر این باورند که ممکن است آب برای جنین مشکلاتی را ایجاد کند.

گروهی از متخصصان زنان نیز بر این باورند که مادر می تواند تمامی زمان قبل از زایمان خود را در آب قرار گیرد تا میزان بسیار کمی از دردش کم شود، سپس مادر را از آب خارج کرده و نوزاد را از رحم خارج نمود.

انجام تمامی این اقدامات صرفا باید زیر نظر متخصص زنان انجام شود تا سلامت مادر و جنین حفظ شود و مادر تجربه زیبایی از زایمان خود داشته باشد.

برای داشتن بارداری سالم و در نتیجه زایمان سالم، همواره باید مراقبت هایی را در زمان بارداری انجام داد. تا بتوان فرزندی سالم را به دنیا آورد.

برخی ازمقالات مرتبط

زایمان طبیعی 

زایمان سزارین

مشاوره ژنتیک 

راه های ارتباطی با دکتر هلاوی متخصص زنان و زایمان و نازایی

55 34 72 44 - 31 21 74 44 - 021

  • ۹۷/۰۲/۲۹
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی