جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

مراقبتهای بعد از کامپوزیت دندان

بعد از انجام هر عمل زیبایی مراقبتهایی وجود دارند که باید رعایت شوند تا نتیجه ی کار حفظ شود. کامپوزیت دندان نیز مراقبتهای خاص خود را دارد. بعد از انجام کامپوزیت دندان می توانید خوراکی های مختلف بجوید و تنها محدودیتی که وجود دارد در جویدن آجیل های سخت مانند بادام، فندق، پسته و امثالهم است که این موارد ممکن است به کامپوزیت دندان آسیب وارد کنند و در سطح آن ساییدگی ایجاد کنند. در صورتی که کامپوزیت دندان صدمه دید نگران نباشید زیرا قابل ترمیم است ولی اگر روی دندان درمان لمینت انجام داده باشیم باید آنرا تعویض کنیم و چاره ی دیگری نیست.

مصرف نوشیدنی های رنگی مانند چایی، قهوه و نوشابه را قطع کنید یا به حداقل برسانید علی الخصوص در 24 ساعت اول که کامپوزیت مستعد جذب مواد رنگی می باشد. در صورتی که بعد از گذشت 24 ساعت نوشیدنی حاوی رنگ مصرف کردید سریعاً دندانهایتان را بشوئید تا دچار تغییر رنگ نشوند و ماندگاری زیبایی دندانها افزایش بیابد.

[caption id="attachment_5485" align="alignnone" width="300"]مراقبتهای بعد از کامپوزیت دندان مراقبتهای بعد از کامپوزیت دندان[/caption]

تأثیر مسواک در عمر کامپوزیت دندان

برای حفظ سفیدی کامپوزیتها استفاده ی مرتب از مسواک توصیه می شوند زیرا کامپوزیت دندان بعد از مدتی دچار تغییر رنگ می شود ولی می توان این تغییر رنگ را عقب انداخت، مسواک نقش بسزائی در این روند دارد. به هر حال بعد از اینکه تمام مراقبتها را انجام دادید و در نهایت شاهد تغییر رنگ بودید باید از پولیش روی دندانها کمک بگیرید تا مثل روز اول سفید شوند.

تأثیر نخ دندان در عمر کامپوزیت دندان

برای حفظ بهداشت دهان و دندان استفاده از نخ دندان در کنار مسواک تواماً می تواند واقعاً مفید باشد زیرا مسواک به تنهایی قادر به نظافت تمام  فواصل بین دندانی نیست.

تأثیر مراجعه به دندانپزشک در عمر کامپوزیت دندان

مراجعه به دندانپزشک نقش مؤثری در ماندگاری کامپوزیت دندان دارد زیرا وقتی به صورت منظم با دندانپزشکتان ملاقات می کنید او روند درمان را کاملاً تحت نظر دارد و در مراقبتهای بعد از کامپوزیت دندان به شما یاری می رساند. همیشه سعی کنید از راهنماییهای دندانپزشک در زمینه ی عملهای زیبایی دندان استفاده کنید.

ماندگاری کامپوزیت دندان

در آخر خاطر نشان می کنیم که کامپوزیت دندان ماندگاری طولانی مدتی دارد و بیشترین موردی که در عمر آن تأثیر دارد مراقبتهای فرد است. اگر در رعایت نکات بهداشتی کوشا باشید و تغذیه تان بعد از کامپوزیت دندان مناسب باشد ماندگاری اش بسیار طولانی می شود و تا مدتها نیازی به پولیش ندارد.

با تشکر مدیریت سایت دکتر هومن عشقی دندانپزشک زیبایی

برخی ار خدمات دکتر هومن عشقی دندانپزشک زیبایی:

لمینیت دندان

ایمپیلنت دندان

بلیچینگ دندان

 

  • ۹۷/۰۲/۲۰
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی