جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

لمینیت کامپوزیتی

لمینیت کامپوزیتی

لمینیت کامپوزیتی نام دیگر کامپوزیت دندان یا همان کامپوزیت ونیر است. این روش از درمانهای متداول برای اصلاح طرح لبخند است. امروزه یکی از دغدغه‌های ذهنی افراد داشتن دهان و دندانهای زیباست تا هنگام لبخند زدن زیبایی آنها را دو چندان کند و موجب افزایش اعتماد به نفسشان بشود. بسیاری از افراد به دلیل بهره‌مندی از دندانهای نازیبا از لبخند زدن پرهیز می‌کنند و همیشه دندانهایشان را پنهان می‌کنند. خوشبختانه با توجه به پیشرفتهای علم پزشکی دیگر جای هیچ گونه نگرانی نیست و تمام مشکلات دندانها قابل درمان است. از نظر استحکام هم کامپوزیت دندان سیر سعودی را طی کرده است و دندانپزشکان با خیال آسوده از این ماده جهت خدمات زیبایی و ترمیمی بیماران استفاده می‌کنند.

لمینیت کامپوزیتی

کامپوزیت ونیر چیست

کامپوزیت ونیر یک پوسته‌ی نازک است که با قرار گیری روی دندانها باعث رفع مشکلات بدرنگی، بدفرمی و بی‌نظمی آنها می‌شود. این روش برای ترمیم دندانهایی که ظاهر نازیبایی دارند، دچار شکستگی یا لب‌پریدگی شده‌اند، به کار می‌رود. این روکش‌ زیبایی باعث سفیدی و درخشندگی دندانها می‌شود و جذابیت خاصی به صورت می‌بخشد. جنس کامپوزیت‌های دندان با هم تفاوت دارد. دکتر هومن عشقی دندانپزشک زیبایی از بهترین مواد کامپوزیتی که از معتبرترین شرکت‌های دندانپزشکی تهیه می‌شود استفاده می‌کند و به همین دلیل بیماران او از خدمات زیبایی و ترمیمی او راضی هستند.

موارد کاربرد کامپوزیت ونیر

بیشترین کاربرد کامپوزیت ونیر در دندانپزشکی برای ترمیم و اصلاح دندانهای بیماران است. بعضی مواقع فرد از بی‌نظمی دندانهایش ناراضی است و فرصت کافی برای ارتودنسی ندارد، در این شرایط بهترین راهکار برای او روش کامپوزیت ونیر است. البته کامپوزیت ونیر بیشتر برای اصلاح رنگ دندانها به کار می‌رود. بسیاری از افراد رنگ خاصی را برای دندانهایشان انتخاب کرده‌اند که با سایر روشهای سفید کردن دندان قابل اجرا نیست و یکی از بهترین روشهای پیشنهادی به این افراد کامپوزیت ونیر است.

مزایای کامپوزیت دندان

از بهترین روشهای درمانی زیبایی دندانها، کامپوزیت ونیر است. این روش بدون وارد کردن کوچکترین آسیبی به دندانها انجام می‌شود به این معنا که برای انجام کامپوزیت ونیر نیازی به تراشیدن دندان نیست و به مینای دندان صدمه‌ای وارد نمی‌شود. همچنین هزینه‌ی این درمان بسیار مناسب است.

معایب کامپوزیت دندان

روش کامپوزیت ونیر کاملاً بی‌خطر و بی‌ضرر است ولی به هر حال هر کدام از روشهای زیباسازی معایب مخصوص به خود را دارند. این روش هم خالی از ایراد نمی‌باشد. البته معایب این درمان در مقایسه با درمان لمینیت سرامیکی مشخص می‌شود به این صورت که کامپوزیت ونیر از دوام کمتری برخوردار است و قابلیت رنگ‌پذیری بیشتری دارد و زودتر دچار تغییر رنگ می‌شود.

برخی ار خدمات دکتر هومن عشقی دندانپزشک زیبایی:

لومینیرز دندان

ایمپیلنت دندان

اصلاح طرح لبخند

پروتز ثابت دندان

با تشکر مدیریت سایت

  • ۹۷/۰۲/۲۰
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی