جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

میکرونیدلینگ


میکرونیدلینگ

هر آنچه که باید درباره میکرونیدلینگ بدانید ، در این مقاله از زبان دکتر خاک سفیدی بیان می کنیم

میکرونیدلینگ یک تکنیک بسیار جدید می باشد که به شکل گسترده دردنیا در حال حاضر در حال استفاده است ، کار اصلی آن تحریک کلاژن سازی و یک روش غیرتهاجمی است که با ایجاد یک التهاب کنترل شده باعث تحریک بدن به تولید کلاژن و الاستین طبیعی می شود .

میکرونیدلینگ

در این روش با یک قلم مخصوص که یک سر آن سوزن های متفاوتی است ، کار انجام می شود، قلم های مخصوص در شکل ها و سایزهای مختلفی وجود دارد.هر شخص سری مخصوص خودش را  برای ایمنی و عدم انتقال بیماری خواهد داشت. میکرونیدلینگ هزاران کانال میکروسکوپی بر روی پوست ایجاد می کند و اگر با داروهای مزوتراپی ترکیب شود ، نتایج شگفت انگیزی را به همراه دارد .

کاربردهای میکرونیدینگ

کاربردهای میکرونیدلینگ بسیار متنوع است ، که در ذیل به بیان آنها می پردازیم

  • پاک کردن تاتو با
  • تحریک رویش مو
  • از بین بردن لک
  • جوانسازی صورت
  • درمان اسکار و آکنه
  • درمان جای جوش

درمان جای جوش با میکرونیدلینگ

آیا می دانید چه داروهایی را باید قبل از میکرونیدلینگ قطع نمایید؟

اقدامات قبل از میکرونیدلینگ

  • اگر از آسپرین و داروهای ضد انعقاد خون استفاده می نمایید باید تا یک هفته قبل از میکرونیدلینگ مصرف آن را قطع نمایید .
  • کرم های لایه بردار وضد لک را باید یک هفته قبل قطع نمایید .
  • کسانی که در حال درمان آکنه با روآکوتان هستند باید حتما سه ماه از اتمام استفاده از آن گذشته باشد .

مدت زمان انجام میکرونیدلینگ 

انجام میکرونیدلینگ حدودا 30 دقیقه زمان می برد ، با مدت زمان بی حسی که حدودا ۴۵ دقیقه می باشد در مجموع کل زمانی که باید به این کار اختصاص دهید حدودا یک ساعت و نیم است.
میکرونیدلینگ تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن استریا یا ترک های پوستی دارد ، هم چنین سفت شدن پوست ،از بین بردن چین و چروک های سطحی ، شفاف سازی پوست و با طراوت ساختن پوست از اثرات بسیار خوب میکرونیدلینگ است.  همچنین بسته شدن منافذ باز پوست از دیگر اثرات مثبت 1می باشد که مشکل شایع پوستی خیلی از افراد می باشد.

آیا می دانید تعداد جلسات میکرونیدلینگ برای هر روش متفاوت است؟

تعداد جلسات میکرونیدلینگ 

تعداد جلسات میکرونیدلینگ به هدف بستگی دارد ، به عنوان مثال برای تحریک تولید کلاژن بهتر است حداقل سه جلسه انجام شود ، برای اسکارهای خفیف تا متوسط معمولا در موگه کلینیک به بیمار توصیه می شود که بین 4 تا 5 جلسه این کار را انجام دهد تا بهترین نتیجه ممکن را کسب نماید.
برای درمان اسکارهای عمیق بین 6 تا 7 جلسه نیاز است که البته تعداد دقیق جلسات میکرونیدلینگ بسته به پاسخ بدن هر شخص به درمان و گستردگی مشکل پوستی متفاوت است.
در موگه کلینیک ، پس از معاینه حضوری مشخص می شود که هر شخص چند جلسه نیاز به درمان دارد .

در ذیل فیلم میکرونیدلینگ برای شما قرار دادیم
 

 

 فواصل بین جلسات میکرونیدلینگ

فواصل بین جلسات میکرونیدلینگ هر 6 الی 8 هفته یک بار است ، برای جوانسازی صورت سه جلسه نیاز است ، پس از آن فرد باید سالی یکبار برای درمان نگهدارنده مراجعه نماید ، ترکیب میکرونیدلینگ با مزوتراپی اثرات فوق العاده ای دارد که به آن مزونیدلینگ می گویند و بهترین نتیجه را خواهد داشت.

آیا درمان با میکرونیدلینگ درد دارد؟

خیر میکرونیدلینگ دردناک نیست زیرا 45 دقیقه قبل از درمان از یک کرم بی حس کننده استفاده می شود تا درد در طول درمان به حداقل و گاها به صفر برسد .
میکرونیدلینگ روی هر نوع تایپ و رنگ پوستی قابل انجام است ،احتمال ایجاد لک های تیره بر اثر التهاب -PIH-بعد از میکرونیدلینگ برخلاف لیزر بسیار بسیار اندک است و تنها استفاده از ضد آفتاب مناسب با شیوه صحیح کفایت می کند و شما می توانید به راحتی به فعالیت های روزانه خود برگردید. علتش هم این است که در میکرونیدلینگ لایه اپیدرم پوست سالم می ماند و می تواند به خوبی نقش محافظت کننده خود را ایفا کند. برخلاف لیزر که لایه اپیدرم آسیب می بیند.
میکرونیدلینگ در واقع یک روش فرکشنال است یعنی قسمت های از پوست کاملا سالم می ماند و پوست می تواند سریعا خودش را بعد از میکرونیدلینگ برخلاف لیزر بازسازی نماید.

درحین انجام میکرونیدلینگ با توجه به اینکه می خواهد چه کاری انجام شود و مشکل پوست چه هست ، سطح های مختلف درمان از خون آلود شدن بسیار تا فقط قرمزی مختصر انجام می شود اما در آخر که میکرونیدلینگ به اتمام می رسد و صورت پاک می شود ، فقط قرمزی پوست وجود دارد و صورت زخم نمی شود .

خیلی از مراجعه کنندگان موگه کلینیک این سوال را بیان می کنند که تفاوت میکرونیدلینگ و درمارولر چیست ؟

تفاوت میکرونیدلینگ و درمارولر چیست؟

دستگاه میکرونیدلینگ طوری طراحی شده است که در هنگام استفاده در جهت عمودی حرکت می کند که این عمل دقت درمان را بالا می برد ، در درمارولرها حرکت به شکل عمودی نیست و به صورتی است که در هنگام بلند شدن از روی پوست باعث پارگی اپیدرم می شود در نتیجه سبب ناراحتی بیشتر بیمار و آسیب به پوست بیمار و یا  باعث زخم می شود. از طرفی در درمالورها طول سوزن ثابت است و قابل تغییر نیست در نتیجه عمق نفوذ سوزن در پوست ثابت نیز است و همین مسئله نتیجه لازم را در بر نخواهد داشت زیرا که در مناطق مختلف پوست عمق نفوذ سوزنبرای رسیدن به لایه درم متغییر است .در نتیجه درمالور به هیچ عنوان کارایی لازم را ندارد.

چه اشخاصی نمی توانند از میکرونیدلینگ استفاده نمایند ؟

  • افرادی که تبخال فعال دارند
  • اشخاصی که آکنه یا جوش فعال دارند
  • افرادی که مبتلا به اگزما و درماتیت سبورئیک هستند
  • اشخاصی که بیماری های التهابی پوست دارند مانند پسوریازیس یا بیماری صدفی
  • افرادی که خشکی شدید پوست دارند
  • کسانی که در حال مصرف آکوتان یا مشتقات آن هستند
  • اشخاصی که قرمزی شدید پوست یا روزاسه دارند

همچنین افرادی که آکنه یا جوش فعال دارند باید ابتدا تحت درمان دارویی قرار بگیرند و پس از درمان کامل آکنه کاندید انجام میکرونیدلینگ خواهند شد.

مراقبت-های-بعد-از-میکرونیدلینگ

 

مراقبت های پس از میکرونیدلینگ چیست؟

  • بهتر است روزانه هفت تا هشت لیوان آب میل نمایند .
  • استفاده از آناناس توصیه می شود ، زیرا خاصیت ضد التهابی خوبی دارد
  • استفاده منظم از کرم ترمیم کننده ، مرطوب کننده و ضد آفتابی که برایتان تجویز شده است
  • سه روز اول از ضد آفتاب های بی رنگ استفاده شود ، از روز چهارم می توانید از ضد آفتاب های رنگی و کرم پودر هم استفاده کنید
  • بعد از انجام میکرونیدلینگ تا 24 ساعت از شست و شوی صورت اجتناب نمایید.

برای اطلاع بیشتر از در این خصوص می توانید به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

قرمزی ایجاد شده در میکرونیدلینگ چقدر زمان می برد که کامل برطرف شود؟

  • بعد از 24 ساعت از انجام میکرونیدلینگ تقریبا 40 الی 50 درصد قرمزی آن به شکل قابل توجهی از بین می رود ، مابقی آن طی سه الی ۷روز به شکل کامل از بین می رود .
  • بعد از سه روز بانوان می توانند از کرم پودر برای پوشاندن کامل قرمزی استفاده نمایند و مشکلی نخواهد داشت .

توصیه های موگه کلینیک در خصوص دقت لازم برای انتخاب مراکزی که دستگاه کارا و مناسبی دارند

دوستان کاملا به این موضوع دقت نمایید که دستگاهی که برای شما استفاده می شود. مرکز دارای دستگاه مطمئنی مانند کمپانی معتبر و دارای مجوز های لازم اروپا و آمریکا و تایدیه وزارت بهداشت و درمان ایران باشد. دستگاه چینی نباشد ، زیرا قدرت موتورها بایکدیگر فرق دارد و اگر قدرت موتور ضعیف باشد و سوزن ها جنس مناسبی نداشته باشند کاملا در پوست فرو نمی رود و تاثیر بسیار سطحی خواهد بود. به همین دلیل خیلی افراد بیان می کنند که درمان با میکرونیدلینگ را انجام داده اند و از این روش نتیجه ای نگرفته اند. تکنیک پزشک ،علم و مسلط بودن پزشک به انواع اسکار، دستگاه به کار گرفته شده و داروها همه و همه در نتیجه کار بسیار تاثیرگزار هستند.

میکرونیدلینگی که در موگه کلینیک استفاده می شود ، در واقع یکی از تاپ برندهای دنیاست.دارای CE اروپاست و دارای تایدیه وزارت بهداشت و درمان ایران نیز می باشد. دستگاه دارای پنل دیجیتال می باشد که عمق نفوذ نیدل قابل تنظیم است. عمق نفوذ از یک دهم تا سه میلیمتر می باشد. حتی سرعت ضربه سوزن قابل تنظیم است .
در سر قلم های این دستگاه ممبران یا غشایی تعبیه شده است که از ورود لنف و خون به داخل خود دستگاه جلوگیری می کند ، در واقع این امر باعث بالا رفتن سلامت و ایمنی حین کار می شود.
همه این موارد باعث نتایج بسیار خوب مراجعه کننده های ما شده است.

هزینه میکرونیدلینگ

 

درمان با میکرونیدلینگ چند درصد موثر است؟

حقیقت این است که تعیین دقیق درصد بهبودی امکان ندارد و کار غیر علمی می باشد زیرا که فاکتورهای مختلفی در این امر تاثیر گزار است. این فاکتورها شامل میزان پاسخ دهی پوست افراد به درمان، روند سرعت ترمیم پوست افراد ، عمق اسکارها می باشد.
طبق آماری که ما از مراجعین خودمان داریم حدود ۵۰ درصد مراجعین بعد از جلسه دوم و حدود 30 درصد بعد از جلسه اول تغییرات مثبت را نظیر بهبودی اسکارها ، شفافیت پوست و ... را مشاهده می کنند . و درمجموع بالای ۸۰ درصد رضایت در مراجعین ما درصد بسیار قابل قبولی هست.گاهی لازم است  تا برای رسیدن به حداکثر نتیجه  مطلوب  مخصوصا در اسکارهای عمیق درمان ترکیبی با ساب سیژن، تزریق ژل و پانچ انجام شود.

هزینه انجام میکرونیدلینگ چقدر است ؟

هزینه میکرونیدلینگ با توجه به نتایج فوق العاده ای که نسبت به روش های درمانی دیگردارد، بسیار منطقی و قابل پرداخت و مناسب است .

مقالات مرتبط با میکرونیدلینگ

در ذیل خدماتی را که با میکرونیدلینگ می توانیم درمان نماییم را برای شما عزیزان قرار داده ایم

  • پاک کردن تاتو
  •  تحریک رویش مو
  •  از بین بردن لک
  • جوانسازی صورت
  • درمان اسکار و آکنه
  • درمان جای جوش

در ادامه برخی از نمونه کار های دکتر خاک سفیدی و موگه کلینیک را ارائه می دهیم.


برای مشاهده بیشتر نمونه کار ها به گالری عکس مراجعه نمایید.

راه های ارتباطی با  موگه کلینیک

اینستاگرام 

کانال تلگرام 

گالری عکس 

شماره های تماس:

02122554720 - 02126653759 - 09904204682


  • ۹۷/۰۱/۲۵
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی