جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

متخصص پوست


متخصص پوست

در مورد ویژگی های یک درماتولوژیست و یا یک متخصص پوست می خوام صحبت می کنم ، هر فردی که امتحان پزشکی عمومی را قبول می شود، در کنکور و وارد دوره پزشکی عمومی نیز می شود، یک دوره 7 ساله پزشکی را می گذراند. که این دوره برای همه پزشکان یکسان می باشد. در این دوره 7 ساله شاید، دوره ی پوستی را که گذرانده می شود، حدود یک ماه است.

متخصص پوست

این دوره، اختیاری می باشد. بعد از گذراندن دوره عمومی، تقریبا می توان گفت که اطلاعات تخصصی در حوزه پوست بسیار مختصر می باشد. بعد از این دوره پزشکی عمومی، پزشکان وارد دوره امتحان سخت رزیدنتی می شوند. امتحان رزیدنتی بدین صورت است که پزشک بعد از قبولی در این امتحان می تواند وارد تخصص خاصی بشود.

تخصص پوست و یا درماتولوژی جزو مهمترین رشته های تخصصی می باشد. قبولی در این رشته جزو سخت ترین قبولی هاست.  پزشکی که دوره درماتولوژی قبول می شود، باید وارد بیمارستان های که این رشته را ارائه می کنند، شود. دوره رزیدنتی به مدت 4 سال می باشد. این دوره علاوه بر دوره عمومی پزشکی می باشد. در این دوره 4 ساله تمامی مهارت و تخصص های لازم و تجربیات کافی را در درمان و تشخیص در خصوص بیماری های پوستی به دست می آورد. همین طور تشخیص و مهارت های لازم برای پروسیژر های زیبایی را به طور کامل کسب می کنند.

بعد از این که پزشک از این دوره فارق التحصیل می شود و به عنوان یک متخصص پوست شروع به کار کرد. علاوه بر این که باید به صورت اجباری یک دوره طرح در یک شهرستان دور و محروم بگذراند، وارد محیط کار می شود و می تواند در بیمارستان ها، مطب ها و کلینیک ها به عنوان متخصص پوست مشغول به کار شود.

خدمات و وظایف متخصص پوست

خدمات متخصص پوست به دو دسته درمانی و پروسیژرهای زیبایی تقسیم می شود.

اقدامات درمانی

اقدامات درمانی در خصوص تشخیص و درمان انواع بیماری های پوست و انواع بیماری های عفونی، انواع بیماری های التهابی، انواع بیماری های خارش دار، بیماری های ارتباط با بیماری های داخلی، بیماری های مشترک بین دیگر بیماری ها، بیماری رنگ دانه ای، بیماری های مختلفی که در زمینه پوست می باشد. علاوه بر آن تشخیص و درمان بیماری های مربوط به مو, ناخن و مخاط که شامل بیماری های دهان و بیماری های ناحیه تناسلی می باشد، را شامل می شود.

متخصص پوست

خدمات زیبایی

علاوه بر آن همانطور که می دانید خدمات پروسیژر های زیبایی خیلی باب شده است و خواهان بسیاری در بین خانم و آقایان پیدا کرده است. چه جوانتر ها و چه سن های بالاتر خواهان این خدمات هستند.

دکتر امیر سلیمانی به عنوان بهترین متخصص پوست، تاکید می کند که پزشک متخصص پوست تنهای فردی است که اطلاعات کامل از فیزیولوژی و بافت پوست و مو دارد و تنها افرادی هستند تخصص کاهی در دوره  پروسیژر های زیبایی را در دوره رزیدنتی دیده اند و می تواند با توجه به شناختی که از پوست و موی فرد دارد، آن پروسیژر مناسب را تشخیص و انجام دهد و آن پروسیژر را کامل برای فرد انجام دهد.

پروسیژرهای مختلف جوانسازی پوست وجود دارد که شامل جوانسازی پوست، جوانسازی های زیبایی،جوانسازی به روش های غیر لیزری مانند جوانسازی های که از طریق پیلینگ انجام می شود. جوانسازی از راه میکرودرم و یا میکرونیدلینگ انجام می شود.

پروسیژر های تزریقی مانند تزریق بوتاکس، که در نواحی مختلف صورت امکان پذیر است. فیلر های تزریقی که به صورت های مختلف وجود دارد و در نواحی مختلف صورت و بدن می تواند تزریق انجام شود.

پروسیژر های مربوط به مو می باشد که هم جنبه درمانی و هم جنبه زیبایی دارد. همچنین در این میان پروسیژر های کاشت مو می باشد که به روش های مختلف انجام می شود.

در این پروسیژر ها، برخی به نظر ساده می آید مانند لیزر موهای زائد. اما لازم است بدانید که انجام و انتخاب دستگاه با توجه به تیپ پوستی فرد که درجه دستگاه چگونه تنظیم شود بر عهده متخصص پوست می باشد. به همین دلیل توصیه می شود تا در انتخاب متخصص پوست برای درمان بیماری ها و یا پروسیژر های زیبایی دقت، کافی داشته باشند و چه تحصیلاتی دارند و در این زمینه چه تخصص هایی دارد.

در این مقاله به بیان تمامی نکاتی که درباره یک متخصص پوست باید بدانید می پردازیم پوست از گسترده ترین ارگان بدن می باشد که علاوه بر پوشاندن اعضای داخلی بدن، نمایان گر بیماری های داخلی و پوستی است. پوست از جمله مهمترین موانع ورود باکتری و بیماری ها به داخل بدن است. با این حال ممکن است خود پوست نیز به مراقبت هایی نیاز داشته باشد تا طراوت و شادی پوست حفظ گردد. همچنین فرد به بیماری های پوستی دچار نشود. متخصص پوست و مو بعد از گذراندن دوره های تخصصی که شامل دوره های عمومی پوست و مو می تواند اقدام به درمان انواع بیماری های مربوط به پوست و مو نمایند. همچنین با توجه به دوره گذرانده شده می تواند جراحی های زیبایی در این حوزه را مانند کاشت مو را نیز انجام دهد.

برای انجام خدمات پوستی و مراجعه به متخصص پوست هیچ گونه محدودیت سنی وجود ندارد.

همانطور که گفته شد، بهترین متخصص پوست باید دوره تخصصی خود را گذرانده باشد و علم خود را نسبت به علم و اطلاعات روش های روز دنیا در زمینه پوست به روز نمایند. به همین منظور دکتر سلیمانی متخصص پوست، مو و زیبایی پایان نامه دوره تخصص درباره بیماری پسوریازیس چاپ نموده و در ژورنال بین المللی و بصورت پوستر در کنگره AAD امریکا ارائه نموده است.

وظایف متخصص پوست

در کشور ما، ایران به دلیل داشتن شرایط جوی بیشتر افراد در معرض نور آفتاب قرار می گیرند. به همین دلیل نیاز مند درمان بیماری های پوستی در این حوزه می باشند. همچنین در برخی از افراد به دلیل ابتلا به بیماری های پوستی نیاز است تا به متخصص پوست مراجعه شود.

توصیه ما به شما این است که برای انتخاب متخصص پوست در وهله اول میزان سابقه و تجربه متخصص را باید مد نظر داشت.

همچنین متخصص پوست می تواند در جوانسازی پوست، جوانسازی صورت، لیزر موهای زائد، لیفتینگ صورت و پوست به افراد متقاضی خدمات ارائه دهد.

متخصص پوست می تواند همچنین برای افرادی که متقاضی کاشت مو هستند نیز ، اقدام به کاشت مو می نماید.

استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی برای پوشش دادن چین و چروک پوست، سبب می شود تا نه تنها این چین و چروک ها کاهش نمی یابد بلکه سبب می شود تا میزان کلاژن پوست کاهش یافته و پوست پیر گردد.

می توان با مراجعه به متخصص پوست و انجام لیفیتینگ و میکرونیدلینگ پوست و صورت از میزان این چین و چروک ها کاسته و جوانی به چهره فرد برگردد. نتیجه این اعمال بر روی پوست سبب می شود تا فرد با افزایش اعتماد رو به رو شود.

لایه های پوستی بسیار حساس بوده و در افراد مختلف میزان آسیب و درمان متفاوت است. به همین دلیل دکتر سلیمانی معتقدند که برای انجام لیفتینگ و میکرونیدلینگ حتما به یک متخصص پوست خوب و متبحر مراجعه شود تا از انجام این نوع از جراحی رضایت کامل داشته و نتیجه عالی را دریافت نماید.

همچنین برای برخی از افراد توصیه می شود تا با تزریق پرکننده ها در صورت و پوست زیبایی نتیجه بهتری را دریافت نمود. این پرکننده ها شامل بوتاکس، فیلر، چربی و ژل هستند که با توجه به میزان مورد نیاز برای جوانسازی مورد استفاده قرار می گیرند. توصیه می شود تا حتما برای تزریق این پرکننده ها به متخصص پوست مراجعه شود تا از بروز بیماری و خطرات احتمالی که ممکن است فرد را درگیر نماید به میزان بسیار بالایی کاهش یابد.

مقالات مرتبط دکتر سلیمانی و برخی از خدمات ایشان

میکرونیدلینگ

هایفوتراپی

تزریق بوتاکس

راه های ارتباطی دکتر امیر سلیمانی متخصص پوست و مو

کانال تلگرام دکتر امیر سلیمانی: doctorsoleymani

اینستاگرام دکتر امیر سلیمانی: dr_amir_soleymani

شماره های تماس: ۰۹۳۵۳۵۳۸۶۴۱ – ۰۹۳۵۶۲۴۸۸۶۳ – ۰۲۱۸۸۶۴۲۴۱۳

  • ۹۷/۰۱/۲۵
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی