جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

لیپوساکشن

لیپوساکشن

جراحی لیپوساکشن به معنی کشیدن چربی های اضافی نواحی مختلف بدن می باشد  که در این جراحی با ایجاد سوراخ و شکاف های ریزی لوله بسیار باریک و ظریفی به نام لوله کانولا وارد بافت چربی اضافی نواحی مختلف بدن می شود و چربی های نامطلوب و اضافی تخریب و شکسته می شوند و از طریق دستگاه مکنده ساکشن خارج می شوند.

لیپوساکشن

لیپوساکشن یکی از روش های جراحی زیبایی اندام می باشد و زیبایی و تناسب اندام را به افرادی که معمولا بعد از انجام ورزش  و رژیم غذایی نتیجه دلخواه خود را دریافت نکرده اند باز می گرداند.

روش های جراحی لاغری بسیاری مانند لیپوساکشن، لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی و لیزر لیپولیز عنوان شده است که زیبایی و تناسب اندام را برای افرادی که از اندام خود ناراضی هستند باز می گرداند دکتر کاظم زرگری در زمینه جراحی زیبایی اندام توصیه و مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار می دهد و از بین روش های جراحی زیبایی اندام مانند لیپوساکشن، لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی و لیزر لیپولیز مناسب ترین روش را برای شما انتخاب می نماید.

لیپوساکشن چربی های انباشته شده و اضافی نواحی مختلف بدن مانند  شکم، ران ها ، باسن ، گردن و بازو ها را به کمک ساکشن و مکش خارج می کند.

میزان چربی برداشته شده در جراحی لیپوساکشن به عواملی مانند: روش جراحی، شرایط عمومی بدن فرد، نواحی که چربی های اضافه و انباشته شده دارند و همچنین پزشک متخصص بستگی دارد که بطور میانگین معمولا بینی 5 تا 10 کیلوگرم خواهد بود.

 

مراقبت های بعد از جراحی لیپوساکشن :

بعد از جراحی لیپوساکشن بی حسی ممکن است چندین هفته ادامه داشته باشد که این امر جای هیچگونه نگرانی ندارد.

خون مردگی های ناشی از جراحی لیپوساکشن بعد از چند روز پاک می شوند.

بعد ازجراحی لیپوساکشن احساس درد مختصری افراد می کنند که با داروهای مسکن تجویز شده توسط جراح می توانند این درد را کاهش دهند.

برای از بین بردن تورم ناشی از جراحی میتوانند از آناناس تازه استفاده نمایند که این تورم معمولا دو هفته تا دو ماه بعد از جراحی از بین می رود بنابرین بهترین زمان برای تصمیم گیری در رابطه با نتیجه لیپوساکشن دوماه بعد ازجراحی می باشد.

بعد از جراحی لیپوساکشن از انجام دادن فعلالیت های سنگین و ورزش های شدید جددا خوداری نمایید.

بعد از جراحی لیپوساکشن پوشیدن گن برای بیماران الزامی می باشد.

راه های ارتباطی دکتر زرگری جراح بینی در کرج

تلگرام دکتر زرگری: doctorzargari

اینستاگرام دکتر زرگری: doctor_zargari

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۴۰۱۹۶۹ – ۰۲۶۳۲۲۱۶۳۹۸

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر زرگری جراح بینی در کرج

 

  • ۹۷/۰۱/۱۹
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی