جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

سوالات متداول درباره جراحی بینی

چرا بعد از جراحی بینی ،کبودی ایجاد می شود ؟

در بینی برش هایی به وجود می آید تا جراح بینی بتواند به استخوان ها و غضروف های بینی بیمار دسترسی پیدا کند سپس با ابزار های جراحی تغییرات بر روی بینی اعمال می شود .این تغییرات بر روی بینی باعث می شود مانند هر جراحی دیگر که با زخم  و برش همراه است ،کبودی ایجاد شود .

تورم بینی چقدر طول خواهد کشید ؟

ورم بینی کاملا طبیعی بوده  و بینی به تغییرات ایجاد شده واکنش نشان می دهد تا در نهایت پوست بینی به صورت کامل به استخوان جوش بخورد و همچنین زخم ها بهبود پیدا کنند.ورم بینی بعد از عمل به صورت تدریجی کاهش پیدا می کند و بعد از یک سال می توان نتیجه نهایی را مشاهد کرد .البته در برخی بینی ها ورم بینی زودتر بهبو پیدا می کند .

جراحی-بینی

چرا احساس گرفتگی بینی بعد از عمل بینی ایجاد می شود ؟

زخم های ایجاد شده در داخل بینی باعث التهاب بافت بینی می شود و این تورم مجاری تنفسی را مقداری تنگ می کند به همین دلیل فرد احساس می کند بینی اش پر و یا گرفته است .

اگر چسب بینی نزنم چه اتفاقی می افتد ؟

زدن چسب بینی از آن جهت اهمیت دارد که باعث می شود با ایجاد فشار ترمیم پوست و پیوند آن با استخوان زودتر انجام بگیرد در صورتی که برای مدت طولانی بین پوست و غضروف ها فضای خالی باشد احتمال عفونت وجود خواهد داشت و روند بهبودی را کند خواهد کرد.

بینی من گوشتی و بزرگ است ،آیا عمل بینی انجام بدم؟

بینی گوشتی پوستی ضخیم دارد و جراح باید از حجم چربی  و پوست زیاد بکاهد و تیغه بینی را تقویت کند.در صورتی که جراح بینی دارای تجربه و خلاقیت باشد می تواند نتیجه جراحی را ایده آل رقم بزند.

با تشکر مدیریت سایت دکتر احمدپور متخصص گوش و حلق و بینی
  • ۹۶/۰۳/۰۷
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی