جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

جراح بینی

جراح بینی

جراحی زیبایی می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به زیبایی بینی را برطرف کند و به عبارتی صورت فرد را به گونه ایی تغییردهد که فرد احساس رضایت از صورت خود داشته باشد به همین دلیل این عمل می تواند از حساسیت زیادی برخوردارباشد تا بتواند برای بیمار نتیجه ایی راضی کننده داشته باشد .به همین دلیل جراح بینی باید با دقت انتخاب شود تا بتواند به شما در این امر کمک کند.

جراح بینی خوب

در اولین نکته باید بدانید جراح بینی باید دارای تخصص از مرکزهای معتبر پزشکی باشد و دوره های لازم و همچنین به روز را در زمینه جراحی بینی داشته باشد.زمانی که شما به جراح بینی مراجعه می کنید با معاینه های اولیه و بررسی پرونده بیمار شرایط وی تجزیه و تحلیل می شود .سپس جراح بینی می تواند نظر بدهد که آیا بیمار کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی هست یا خیر و سپس جراح می تواند با بیمار درباره فرم خاصی از بینی که مد نظر بیمار است صحبت کند تا  بتوانند با یکدیگر به هدفی مشترک که برای بیمار امکان پذیر بوده و صورت وی را زیباتر می کند برسند.جراح بینی باید تا جای ممکن بیمار را از مراحل جراحی آگاه سازد.

جراح-بینی

در صورتی که جراح بینی خود را به درستی انتخاب کنید ممکن است عوارض جراحی بینی برای بیمار آسیب های جبران ناپذیری را وارد کند .

نتیجه جراحی بینی چگونه باید باشد ؟

اگر جراح بینی یک جراحی موفق را پشت سر بگذارد نتیجه جراحی باید به گونه ایی باشد که در ابتدا بیمار سلامتی خود را به مانند قبل داشته باشد و زیبایی صورت و بینی بیشتر شده  به صورتی که مورد رضایت بیمار باشد.شاید برخی از  مشکلات جراحی بینی بعد از گذشت چند سال  بروز پیدا کند که به دلیل کم شدن زیاد بافت بینی می باشد .

با تشکر مدیریت سایت دکتر احمد پور متخصص گوش و حلق و بینی



  • ۹۶/۰۳/۰۷
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی