جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی فانتزی

بسیاری از خانم ها و یا حتی آقایان هستند که علاقه دارند نتیجه جراحی بینی شان به صورت فانتزی باشد که معمولا جراحان به بیماران خود پیشنهاد جراحی بینی فانتزی را نمی کنند زیرا با تغییرات زیاد بعد از گذشت چند سال ممکن است عوارض جراحی بینی برای آنها مشکلاتی را ایجاد کند.

منظور از جراحی بینی فانتزی چیست ؟

در انجام جراحی زیبایی بینی ،تغییرات جهت برطرف کردن عیب های بینی ایجاد می شود .این تغییرات معمولا در پشت بینی ،نوک بینی و سوراخ های بینی هستند حال زمانی که تغییرات به هدف نتیجه فانتزی انجام بگیرد پشت بینی قوس داده می شود و زاویه بین بینی و لب زیادتر از حالت طبیعی می شود.
جراح بینی معمولا آگاهی لازم را پیش از جراحی به بیماران می دهد تا بدانند تغییرات زیاد و کوچکی بیش از حد بینی می تواند برای آنها مشکل زا باشد.
البته جراحی بینی می تواند نیمه فانتزی باشد که در این صورت اگر بینی دارای شرایط لازم باشد جراح بینی می تواند جراحی بینی فانتزی را برای بیمار انجام دهد .
جراحی-بینی

چرا مشکلات تنفسی بعد از جراحی بینی فانتزی به سراغ بیمار می آید؟

• در جراحی بینی فانتزی نیز معمولا سوراخ های بینی به اندازه زیادی کاهش پیدا می کند که برای این کار باید در پره های بینی برش ایجاد شود .
• پره های بینی یکی از حساس ترین مناطق هستند که با آسیب وارد شدن به آن فرد دیگر به راحتی نمی تواند نفس بکشد .
• در بینی های فانتزی نوک بینی به اندازه زیادی باریک می شود و از حالت طبیعی خارج می شود و مجاری تنفسی را تنگ می کند و تنفس برای فرد دشوار خواهد شد .
• شاید در چند سال اول بیمار با هیچ مشکلی روبه رو نشود اما به دلیل اسکلت بینی ضعیف بعد از گذشت چند سال عوارض متعددی به سراغ بیمار خواهد آمد.
با تشکر مدیریت سایت دکتر احمد پور متخصص گوش و حلق و بینی
  • ۹۶/۰۳/۰۷
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی