جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

ورزش پس از جراحی بینی

ورزش پس از جراحی بینی

یکی از مهم ترین سوالاتی که مطرح می شود پس از جراحی بینی این است که آیا پس از جراحی بینی می توان فعالیت های ورزشی را انجام داد یا خیر ؟

پس از جراحی بینی هر چه استراحت شخص بیشتر باشد ، زخم ها سریع تر بهبود میابند و روند کاهش تورم بینی سریع تر درمان می شود .

پس از 7 روز از جراحی بینی شخص می تواند تمامی فعالیت های روزانه خود را از سر گیرد ، فعالیتهای سبک ورزشی را مانند پیاده روی را در 7 روز اول می توان انجام داد اما پس از گذشت سه ماه می توان فعالیت های سنگین ورزشی را انجام داد .

شخص برای شروع فعالیت های ورزشی باید با جراح بینی خود مشورت نماید در برخی از مواقع جراح با معاینه و مشاهده حال عمومی بیمار توصیه می کند در مدت زمان طولانی تری فعالیت های ورزشی را از سر گیرد .

ورزش پس از جراحی بینی

پس از جراحی بینی اشخاص اگر بخواهند شنا کردن را انجام دهند باید تا یکسال صبر نمایند زیرا پرش داخل آب ممکن است به بینی شخص ضربه وارد کند .

سونای خشک و  بخار را شخص نباید تا شش ماه انجام دهد ، علت این امر افزایش تورم بینی و سوختگی پوست می باشد .

سایر ورزش های سنگین ورزشی را شخص باید با مشورت جراح بینی خود انجام دهد ، شخص باید دقت نماید که در زمان انجام فعالیت های ورزشی نباید ضربه محکمی به بینی وارد شود ، زیرا این امر سبب تاثیر در نتیجه جراحی بینی شده و شکل بینی را برهم می زند .

دکتر صالح محبی سلامتی و شادی را برای تمامی همراهان عزیز آرزومند است .



  • ۹۶/۰۲/۳۱
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی