جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

سیگار پس از جراحی بینی :

جراحی زیبایی بینی یکی از محبوبترین جراحی ها در کشور ما می باشد که روز به روز به تعداد اشخاصی که جراحی بینی را انجام می دهند ، افزوده می شود ، اگر شما جز آن دسته از اشخاصی هستید که تمایل به انجام جراحی زیبایی بینی را دارید توصیه می کنیم مصرف سیگار و دخانیات را باید 7 روز قبل از جراحی ترک نماید پس از جراحی بینی نیز باید به مدت 14 روز استعمال سیگار را قطع نمایید ، علت اینکه قبل از جراحی بینی باید مصرف دخانیات وسیگار را ترک نمایید این است که مصرف سیگار سبب اختلال در زمان جراحی بینی می شود ، پس از جراحی بینی سبب افزایش تورم ها و طولانی شدن دوره بهبودی می شود .

جراحی بینی

مصرف داروی بیهوشی بدن را تحت فشار قرار می دهد ، در زمان بیهوشی قلب احتیاج به نظارت بیشتر بر بدن دارد باید عملکرد نفس کشیدن را قلب بیشتر نظارت نماید ، اگر شخص سیگاری باشد در زمان جراحی بینی این نظارت کاهش می یابد در نتیجه ممکن است شخص در زمان بیهوشی با اختلال روبرو شود علت این ارم فشار داروی بیهوشی بر بدن است .

بنابراین اگر شما سیگاری باشد ممکن است و قبل از جراحی بینی کشیدن سیگار را ترک نکرده باشید انجام جراحی بینی شما ممکن است خطرناک باشد .

پس از جراحی بینی به دلیل نیکوتین سیگار تورم های پس از جراحی افزایش پیدا می کند به گونه ای که مصرف سیگار سبب تاخیر در روند بهبودی می شود .

توصیه می شود تا حد ممکن پس از جراحی بینی سیگار را ترک نماید ولی اگر این کار را نمی توانید انجام دهید باید به مدت 14 روز پس از جراحی بینی سیگار را ترک نمایید .

دکتر صالح محبی جراحی بینی عروسکی ، جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی را انجام می دهند .

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم

با تشکر مدیریت سایت دکتر صالح محبی



  • ۹۶/۰۲/۳۱
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی