جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی زنان

جراحی بینی زنان

جراحی بینی در ایران به عنوان یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های زیبایی شناخته شده است. جراحی بینی زنان در صورت موفق بودن تاثیر به سزایی در چهره فرد می گذارد و می تواند بسیاری از عارضه ها و اختلالات موجود در بینی از قبیل  قوز بینی، افتادگی نوک بینی ،زاویه دار شدن بینی، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلال های شایع بینی را برطرف کند.

جراحی زیبایی بینی علاوه بر ایجاد تناسب در خود بینی ،این تناسب را بین دیگر اجزای صورت برقرار می کند. بی توجهی نسبت به تناسب بینی با اجزای صورت موجب عدم دسترسی به نتیجه رضایت بخش خواهد شد .به همین دلیل است که قبل از جراحی باید با جراح بینی مشاورات لازم را انجام دهیم .

جراحی-بینی-زنان

تفاوت جراحی بینی بین زنان و مردان

در واقع  هیچ چیز درمورد جراحی بینی مردان ، بدتر و زشت تر از خلق کردن یک بینی با مشخصات زنانه نمی باشدو باید با در خواست گروهی از مردان که خواسته های غیر معقول در رابطه با جراحی و شکل ظاهری بینی خود دارند مقاومت کرد.

یک جراح بینی ماهر در مورد مردان و زنان قاعدتا یک نسخه تجویز نمی کند و تفاوت های خاصی باید بین این دو گروه قرار دهد،چرا که واقعا از اساس و پایه تفاوت های زیادی بین این دو گروه وجود دارد.

یکی از تفاوت های مهم در بین این دو گروه هم این است که اکثر مردان دقیقا انتظارات و خواسته هایشان را از عمل بینی نمی دانند و یا نمی توانند آن را به خوبی زنان با جراح در میان بگذارند که همین مسئله در بسیاری از موارد باعث نارضایتی پس از عمل و درگیری های  ذهنی آنها در تطابق با ظاهر جدیدشان می شود.

همینطور در زنان زاویه میان پیشانی و بینی و زاویه بین لب فوقانی و بینی حادتر است و میزان بیرون زدگی نوک بینی از صورت و شیب بینی صاف تر در زنان بیشتر است.

در نتیجه برای جراحی بینی مردان  نسبت به زنان باید به این نکته توجه کنیم که مردها تمایل به داشتن غضروف های قوی تر و استخوانهای سفت تر نسبت به پوست ضخیم خود  دارند که باید در جراحی مدنظر قرار بگیرد و بینی قوس دار،بسیار کوتاه و بسیار گرد و سربالا در زمینه صورت بزرگ و استخوانی مردانه هرگز تصویر مناسبی ایجاد نخواهد کرد،در حالی که در زنان هرچقدر این ظرافت بیشتر باشد در زیبایی چهره شان موثرتر واقع می شود.

  • ۹۶/۰۲/۲۷
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی