جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی

ارائه اطلاعات مفید درباره جراحی بینی

جراحی بینی اطلاعات فراوان و ابعاد متفاوتی دارد که می توان باکسب اگاهی از آنها به نتایج دلخواه رسید .

  • ۰
  • ۰

جراحی بینی استخوانی و نتیجه آن

بینی افراد کلا به دو دسته تقسیم می شود :

  • -بینی استخوانی
  • -بینی گوشتی

اسکلت بینی خود از دو جز استخوان و غضروف تشکیل شده است،در صورت هماهنگ نبودن این دو قسمت باهم ،بینی زیبایی خود را از دست می دهد و شکلی نا فرم پیدا می کند.

ار آجایی که بیشتر اقدامات برای کوچک کردن و یا متناسب کردن بینی ،در جریان جراحی زیبایی بینی انجام می شود ، جراحی بینی های استخوانی و یا غضروفی ،موفق تر هستند و نتیجه زیبایی بهتری دارد.

معمولادر بینی های استخوانی قوز و بر آمدگی وجود دارد و اغلب  این بینی ها دارای انحراف هستند ، در این امر ژنتیک تاثیر به سزایی دارد و داشتن یک بینی استخوانی در بیشتر اوقات مورثی است و به فرد ارث می رسد.

قبل از عمل جراحی بینی لازم است تا سابقه ی بیمار بررسی شود،که شامل مواردی مثل معاینه ی مجراهای عبور هوا و انسداد بینی می شود. اگر بینی دچار صدمه شده باشد  و یا پیش از این جراحی بینی انجام داده باشد ،جراح بینی برای آنها شرایط ویژه تری در نظر می گیرد.


آیا عمل بازگشت ،بعد از جراحی بینی استخوانی وجود دارد؟

بعد از جراحی بینی  بازگشت معمولا امری غیر معمول و نادر است.با مدیریت مناسب و مراقبت های پس از جراحی بینی در طول دوره ی درمان می توانیم احتمال بازگشت و ناهنجاری های این ناحیه را به کمترین میزان برسانیم.

جراحی بینی استخوانی و نتیجه آن

جراحی بینی استخوانی

از یک بینی استخوانی یک جراح خوب می تواند بینی های  فانتزی ، زیبا و طبیعی  درست کند.البته این نکته را باید افراد در نظر بگیرند که برای انتخاب فرم بینی خود تناسب با اجزای دیگر صورت را در نظر داشته باشند  و مشاوره ی قبل از جراحی را با پزشک خود انجام دهند ،تا رضایت بیشتری پس از جراحی از بینی خود داشته باشند.

ذکر این نکته ضروری است که در طول جریان جراحی بینی با بیهوشی موضعی یا بیهوشی عمومی هیچگونه دردی را بیمار احساس نمی کند .

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم

با تشکر مدیریت سایت دکتر شهسواری
  • ۹۶/۰۱/۲۴
  • دکتر جراح بینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی